ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105414
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲
  • 101 بازدید
  • ارسال توسط :

یادبود شهید مدافع حرم علی امرایی دلباخته (حدیث دشت عشق)

امروز چهارمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم علی امرایی است. وی متولد سال 1363 بود و از سال 88 به نیروی قدس سپاه پیوست. این شهید که با نام جهادی «حسین ذاکر» در سوریه فعالیت می‌کرد، اول تیر سال 94 در منطقه درعا در سوریه به شهادت رسید. مادرش در مصاحبه‌ای گفته بود: فرزند من […]

امروز چهارمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم علی امرایی است. وی متولد سال 1363 بود و از سال 88 به نیروی قدس سپاه پیوست. این شهید که با نام جهادی «حسین ذاکر» در سوریه فعالیت می‌کرد، اول تیر سال 94 در منطقه درعا در سوریه به شهادت رسید.
مادرش در مصاحبه‌ای گفته بود: فرزند من علی، عاشق امام حسین(ع) بود عاشق ولایت بود، عاشق حرمین شریفین بود و در این راه یک لحظه سر از پا نمی‌شناخت. علی کسی بود که در داخل مملکت برای صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی آرام و قرار نداشت و هر جا که امام خامنه‌ای امری را می‌فرمودند در جهت بر آورده کردن خواسته حضرت آقا تلاش می‌کردند و به طور کلی دربست در اختیار ولایت بود.»
شهید مدافع حرم علی امرایی در وصیت نامه‌اش نوشته بود:  «به سوریه رفتم تا به حضرت زینب(س) ثابت کنم که «کلنا عباسک یا زینب»حمد و سپاس پروردگار هر دو عالم و سجده شکر به درگاهش که مدیون
حسین بن علی(ع) هستم و تمام زندگیم را از از او دارم چون خواست تا این گونه او را زیارت کنم، همانند خوابی که دیدم که امام حسین(ع) از ضریح بیرون آمد و گفت تو هم مال این دنیا نیستی و در آخر هم من روسیاه را خرید پس‌گریه و زاری معنا ندارد چون به وصال عشقم رسیدم.»

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن