ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105556
  • ۰۲ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :
رسانه‌های سعودی: حمله پهپاد یمنی به فرودگاه ابها 8 کشته و مجروح داشت

رسانه‌های سعودی: حمله پهپاد یمنی به فرودگاه ابها 8 کشته و مجروح داشت

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های سعودی اعلام کردند که در حمله پهپاد یمنی به فرودگاه ابهاء در جنوب عربستان یک نفر کشته و 7 نفر دیگر مجروح شدند. نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به ادامه جنایت‌های […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های سعودی اعلام کردند که در حمله پهپاد یمنی به فرودگاه ابهاء در جنوب عربستان یک نفر کشته و 7 نفر دیگر مجروح شدند.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به ادامه جنایت‌های عربستان شامگاه یکشنبه با پهپادهای قاصف 2k فرودگاه‌های أبها و جیزان را هدف حملات گسترده خود قرار دادند.

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که در عملیات اول فرودگاه جیزان و آشیانه‌های هواپیماها، اهداف نظامی مهم و حساس این فرودگاه و در عملیات دوم مقرهای نظامی فرودگاه بین المللی أبها هدف قرار گرفت و این حملات دقیقا به اهداف مورد نظر اصابت کرد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که این عملیات‌ها منجر به توقف پروازها در فرودگاه‌های أبها و جیزان شده است.

وی تاکید کرد که این حملات پهپادی در پاسخ به جنایت‌های ائتلاف متجاوز سعودی و ادامه حملات علیه ملت عظیم یمن صورت گرفته است.

حمله پهپادی ارتش یمن به فرودگاه ابها عربستان سعودینیروهای مسلح یمن: فرودگاه‌های «نجران، ابها و جیزان» دیگر امن نیستند/ عربستانی‌ها به این اماکن نزدیک نشوند

این مقام نظامی یمن افزود: عملیات‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن ادامه دارد و طی روزهای آینده در صورت ادامه تشدید حملات متجاوزان دردناک تر خواهد بود.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی روزهای گذشته بارها فرودگاه‌های جیزان و أبها و سایر مواضع ائتلاف متجاوز سعودی و مزدورانش را هدف حملات پهپادی خود قرار داده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن