ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105953
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
حملات سنگین یمنی ها به عربستان پای آمریکا را به جنگ باز کرد

حملات سنگین یمنی ها به عربستان پای آمریکا را به جنگ باز کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری برنا، «مورگان اورتاگس» روز سه شنبه در بیانیه ای مطبوعاتی افزود: آمریکا به شدت حمله امروز به فرودگاه ابها در عربستان سعودی به وسیله حوثی های یمن را محکوم می کند. وی با بیان اینکه این سومین حمله در کمتر از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری برنا، «مورگان اورتاگس» روز سه شنبه در بیانیه ای مطبوعاتی افزود: آمریکا به شدت حمله امروز به فرودگاه ابها در عربستان سعودی به وسیله حوثی های یمن را محکوم می کند.

وی با بیان اینکه این سومین حمله در کمتر از سه هفته اخیر بوده است، ادامه داد: این حملات زندگی بسیاری را به خطر می اندازد و شهروندان بی گناه را مجروح می کند.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اضافه کرد: ما خواستار پایان فوری این خشونت ها هستیم که تنها درگیری در یمن و بی اعتمادی را تشدید می کند. ما به طور کامل با شرکای سعودی خود در دفاع از مرزهایشان علیه این تهدیدهای ادامه دار حوثی ها برای انجام چنین حملاتی، می ایستیم.

اورتاگس اظهار کرد: ما از همه طرف ها درخواست می کنیم تا با «مارتین گریفیث» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در تعامل سیاسی و پایان دادن به درگیری یمن همکاری کنند.

بحران یمن به عنوان بزرگترین فاجعه انسانی در قرن اخیر، از سال ۲۰۱۵ به دنبال تجاوز سعودی به این کشور آغاز شد و تا کنون با وجود کشته شدن هزاران شهروندی یمنی و نیاز بیش از نیمی از جمعیت آن به نیازهای اولیه زندگی، همچون از سوی سعودی ها ادامه دارد.

کاخ سفید هم در این مدت با انعقاد قراردادهای صدها میلیارد دلاری، سلاح بیشتری را برای تخریب زیر ساخت ها و کشتار مردم این کشور در اختیار سعودی ها قرار داده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن