ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 106135
  • ۱۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
حضور خدام آستان قدس رضوی در اسلام‌آباد غرب+ تصاویر

حضور خدام آستان قدس رضوی در اسلام‌آباد غرب+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت، جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید با حضور خدام رضوی و پرچم متبرک امروز در اسلام‌آباد غرب برگزار شد. برنامه کاروان رضوی در شهرستان اسلام‌آباد غرب در 2 تایم صبح و بعدازظهر برنامه‌ریزی شده است، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت، جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید با حضور خدام رضوی و پرچم متبرک امروز در اسلام‌آباد غرب برگزار شد.

برنامه کاروان رضوی در شهرستان اسلام‌آباد غرب در 2 تایم صبح و بعدازظهر برنامه‌ریزی شده است، این برنامه‌ها با مراسم استقبال و پرچم‌گردانی خدام حرم مطهر امام رضا(ع) در روستای سیاه‌خور اسلام‌آباد غرب آغاز شد.

مردم روستای سیاه‌خور با استقبال از خادمین امام رضا (ع) و چشمانی پر از اشک و با دل‌هایی مملو از امید به آن امام رحمت و مهربانی به نیابت زیارت، پرچم را در آغوش گرفتند و یک بار دیگر با امام خود بیعت کردند.

در برنامه بعدی مردم روستای کله‌جوب از کاروان امام هشتم با دل‌هایی گره خورده به ارادتش استقبال کردند و خادمین آقا علی بن موسی ابن موسی الرضا (ع) راهی بخش حمیل و استقرار در مسجد امام رضا (ع) شدند.

در ادامه، خانواده روحانی مدافع حرم میثم یعقوب‌نژاد میزبان خدام امام رضا(ع) بودند، طی این دیدار که در منزل این شهید واقع در روستای گاوروانی به انجام رسید، خادمان حرم رضوی به مقام این روحانی مدافع حرم ادای احترام و یکی از خادمان کاروان رضوی برای دقایقی به مدیحه‌سرایی پرداخت، همچنین در پایان این دیدار، از سوی کاروان رضوی هدایای متبرکی به خانواده این روحانی مدافع حرم گرامی اهدا شد.

 

 برنامه‌های زیر سایه خورشید در ادامه به روستای گاوروانی بخش حمیل رسید و بعد از پرچم‌گردانی و استقبال روستا از منزل چند مددجو زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این بخش سرکشی و همچنین پرچم و خدام جهت عیادت یک بیمار صعب العلاج راهی منزل این بیمار شدند.

کاروان همچنین از روستای گراوند و منزل چند مددجو سرکشی و پرچم متبرک آستان قدس رضوی را تبرک کردند، در پایان برنامه‌های صبح در مسجد امام رضا(ع ) حمیل، نماز ظهر و عصر به امامت امام جمعه حمیل حجت‌الاسلام محمد مهدی میر عرب و خدام برگزار شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن