ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 106305
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
  • 72 بازدید
  • ارسال توسط :
جشن امضا کتاب از لیلی تا دشت مجنون

جشن امضا کتاب از لیلی تا دشت مجنون

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک این رونمایی در موسسه فرهنگی طلاییه اراک برگزار شد. محمد سرور رجایی  نویسنده و شاعر افغانستانی و همچنین نویسنده این کتاب در این مراسم گفت : برای همدلی‌های بیشتر ملت‌های ما، ضروری است که بدانیم مجاهدان افغانستانی چگونه از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک این رونمایی در موسسه فرهنگی طلاییه اراک برگزار شد. محمد سرور رجایی  نویسنده و شاعر افغانستانی و همچنین نویسنده این کتاب در این مراسم گفت : برای همدلی‌های بیشتر ملت‌های ما، ضروری است که بدانیم مجاهدان افغانستانی چگونه از ولایات مرکزی و شمالی افغانستان، از دشت لیلی جوزجان عبور کرده و در مسیر یافتن عشق، دوکوهه اندیمشک را هم پشت سر گذاشته‌اند تا به جزیره مجنون برسند. چگونه بهسود ولایت میدان افغانستان را رها کرده و به جبهه‌های نبرد ایران در نوسود رسیده‌اند.

جشن امضا کتاب از لیلی تا دشت مجنون

در ادامه این برنامه  جناب آقای اسدالله نصیری از رزمندگان دفاع مقدس از  محور های مقاومت سخن گفت و بر اهمیت حضور رزمندگان ایرانی و افغانستانی در کنار هم تاکید کرد.
در پایان مراسم نیز  خانواده شهدای مدافع حرم  فاطمیون به بازگویی خاطرات فرزندان شهیدشان پرداختند . و همچنین  از خانواده شهدای مدافع حرم فاطمیون شهرستان اراک تقدیر و تجلیل  به عمل آمد.

جشن امضا کتاب از لیلی تا دشت مجنون

انتهای پیام / الف

تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم فاطمیون در اراک

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن