ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 106780
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
حمله پهپادی انصارالله یمن به فرودگاه ابها عربستان

حمله پهپادی انصارالله یمن به فرودگاه ابها عربستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ­شبکه تلویزیونی المسیره، یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: نیرو‌های انصارالله یمن در عملیاتی گسترده و با استفاه از پهپاد‌هایی از نوع قاصف (K۲) فرودگاه بین المللی ابها در عربستان سعودی را هدف قرار دادند. یحیی […]

حمله پهپادی انصارالله یمن به فرودگاه ابها عربستانبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ­شبکه تلویزیونی المسیره، یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: نیرو‌های انصارالله یمن در عملیاتی گسترده و با استفاه از پهپاد‌هایی از نوع قاصف (K۲) فرودگاه بین المللی ابها در عربستان سعودی را هدف قرار دادند.

یحیی سریع افزود: در این حمله پهپادی اهداف مورد نظر با دقت بسیار بالایی هدف قرار گرفتند و این حمله موجب تعطیلی پرواز‌ها در فرودگاه ابها شد. هدف قرار دادن فرودگاه ابها در پاسخ به جنایت ها، محاصره و ادامه تجاوز متجاوزان انجام شد.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن تاکید کرد: طی ۱۲ ساعت گذشته ۲۵ حمله هوایی به عربستان سعودی صورت گرفته است. عملیات ما تا زمانی که تجاوز و دشمنی متجاوزان ادامه داشته باشد ادامه می‌یابد.

یحیی سریع خاطرنشان کرد: ما پیوسته از غیرنظامیان سعودی می‌خواهیم که از فرودگاه‌ها و پایگاه‌های نظامی که اهداف مشروع ما در حمله به عربستان سعودی به شمار می‌رود، دوری کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن