ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 106796
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۷:۳۶
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
آیا نماینده تربت جام نمی‌داند که تنها برتری در نزد خداوند شخصیت افراد است؟

آیا نماینده تربت جام نمی‌داند که تنها برتری در نزد خداوند شخصیت افراد است؟

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو – سیدمحمدرضا کشاورز؛* «وَهُوَ الَّذِی أَنْشَأَکُمْ مِنْ نَفْسٍ وَاحِدَةٍ» (سوره انعام آیه ۹۸) اوست آن کسی که شما را از یک نسل آفریده است. منشا پیدایش همه آدمیان یکی است. از این رو هیچکس بر شخص دیگری برتری ذاتی ندارد و تنها برتری در نزد خداوند به شخصیت افراد بستگی دارد. […]

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو – سیدمحمدرضا کشاورز؛* «وَهُوَ الَّذِی أَنْشَأَکُمْ مِنْ نَفْسٍ وَاحِدَةٍ» (سوره انعام آیه ۹۸) اوست آن کسی که شما را از یک نسل آفریده است.

منشا پیدایش همه آدمیان یکی است. از این رو هیچکس بر شخص دیگری برتری ذاتی ندارد و تنها برتری در نزد خداوند به شخصیت افراد بستگی دارد.

جناب آقای رحیمی جهان آبادی، آیا شما در سر کلاس‌های حقوقی خود اصل ۱۹ قانون اساسی را که مبنی بر آن است مردم ایران از هر قوم و قبیله‌ای که باشند از حقوق مساوی برخوردارند و رنگ و نژاد و زبان و مانند آن‌ها سبب امتیاز نخواهد بود؟ آیا شما این را در کلاس‌های خود آموزش ندیده اید که اینگونه میان ملت شریف ایران و برادران افغانستانی خود تفاوت قائل می‌شوید؟

جناب آقای رحیمی جهان آبادی، آیا لازم به یادآوری است لشکر فاطمیون که متشکل از شیعیان افغانستان است شانه به شانه مدافعان حریم اهل بیت ایرانی برای دفاع از مقدسات و امنیتی که باعث شده شما به راحتی و در آسایش و امنیت در مجلس نشسته و در مورد آن‌ها چنین اظهار نظر فرمایید؟

جناب آقای رحیمی جهان آبادی، با توجه به سابقه صحبت‌های شما به تکرار دیده شده است که به جای توجه به اموری که به شما ربط ندارد و تنها باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود به فکر امور اقتصادی حوزه خود باشید. شما به تکرار گفته اید که دانش آموخته علوم سیاسی هستید، شما که دانش آموخته علوم سیاسی هستید چه خوب است وقتی می‌خواهید رابطه مساله‌ای که در حوزه کار شما نیست سخنی را مطرح کنید آن هم در خانه ملت بهتر است سطح مطالعات خود را کمی بالا ببرید البته از شما و هم کیشان خود که سعی در مخالفت با بیانات رهبری انقلاب را داشته اید اینگونه صحبت‌های نژادپرستانه دور از انتظار نیست.

جناب آقای رحیمی جهان آبادی در مدتی که شما نماینده مردم شریف تربت جام، تایباد و باخرز بوده اید بیشتر از آنکه به فکر اشتغال و پیشرفت در حوزه خود باشید به فکر دو قطبی کردن و جلب توجه با اظهارات پوچ و بی ارزش خود بوده اید. آیا بهتر نبود که با عملکرد صحیح خود و پیشرفت شهرستان‌ها باعث این نوع جلب توجه می‌شدید؟

بنده به عنوان مسئول پایگاه جهان اسلام بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد از شما می‌خواهم که نسبت به اظهارات زننده و پوچ خود نسبت به برادران افغانستانی ما اظهار پشیمانی نموده و امید دارم که این صحبت‌های زننده در هیچ محفل و مجلسی از سوی کسانی که خود را دایه دار قانون اسلامی می‌دانند گفته نشود و از تمام نهاد‌های نظارتی می‌خواهم تا اجازه ندهند این دست اتفاقات و این دست سخنان باعث آزرده خاطر شدن برادران ما شود.

سیدمحمدرضا کشاورز، مسئول پایگاه جهان اسلام بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد
انتشار یادداشت‌های دانشجویی به معنای تأیید تمامی محتوای آن توسط «خبرگزاری دانشجو» نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن