ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 107712
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
آکسفام:  بیش از ۳۰۰ کودک یمنی در سال ۲۰۱۸ کشته شدند

آکسفام: بیش از ۳۰۰ کودک یمنی در سال ۲۰۱۸ کشته شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت اخبار الیمن، این سازمان در بیانیه‌ای در توییتر اعلام کرد، از نهم اوت ۲۰۱۹ تاکنون طی حملات هوایی، مین‌گذاری‌ها و بمباران‌ها ۳۳۵ کودک کشته شدند. براساس گزارش‌های سازمان ملل، در بحران انسانی یمن که درگیری‌های نظامی نیز به آن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت اخبار الیمن، این سازمان در بیانیه‌ای در توییتر اعلام کرد، از نهم اوت ۲۰۱۹ تاکنون طی حملات هوایی، مین‌گذاری‌ها و بمباران‌ها ۳۳۵ کودک کشته شدند.

براساس گزارش‌های سازمان ملل، در بحران انسانی یمن که درگیری‌های نظامی نیز به آن دامن می‌زند، تاکنون بسیاری در اثر گرسنگی و بیماری جان باخته‌اند.

محسن صدیقی، مدیر دفتر آکسفام در یمن گفت، به دنبال حملاتی که جان بسیاری از کودکان بی‌گناه یمنی را گرفت، جهان وحشت‌زده شده است و با این وجود از آن زمان، روزانه تقریبا یک کودک کشته می‌شود و علاوه بر درد و رنج یمنی‌ها به دلیل گرسنگی و بیماری، خشونت همچنان یک تهدید روزانه است.

وی افزود، مردم یمن نیازمند برقراری آتش‌بس فوری در سراسر این کشور هستند، پیش از آنکه درگیری‌های منفور موجب مرگ انسان‌های یبشتری شوند. همه طرف‌های درگیر و اشخاص با نفوذ باید تمام توان خود را برای پایان دادن به این جنگ مرگ‌بار به کار گیرند.

جنگ یمن از پنج سال پیش موجب کشته و زخمی شدن ده‌ها هزار تن از غیرنظامیان و از جمله کودکان شده است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن