ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 107838
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
فجایع یمن،‌لکه ننگی برای مدعیان حقوق‌بشر

فجایع یمن،‌لکه ننگی برای مدعیان حقوق‌بشر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، «حنیف غفاری» در روزنامه «رسالت» نوشت: اتحادیه اروپا نسبت به درگیری مزدوران سعودی و اماراتی در عدن به شدت نگران شده است! گویا منازعه بن سلمان و بن زاید به مذاق تروئیکای اروپایی ، خصوصا صادرکنندگان تسلیحات مرگبار  به رژیم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، «حنیف غفاری» در روزنامه «رسالت» نوشت:

اتحادیه اروپا نسبت به درگیری مزدوران سعودی و اماراتی در عدن به شدت نگران شده است! گویا منازعه بن سلمان و بن زاید به مذاق تروئیکای اروپایی ، خصوصا صادرکنندگان تسلیحات مرگبار  به رژیم های دیکتاتور عربی خوش نیامده است! “مایا کوسیانیچ” سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا  در بیانیه ای با انتقاد از درگیری‌ها بین نیروهای مورد حمایت سعودی‌ها و نیروهای تحت پشتیبانی امارات در «عدن» یمن، توقف این درگیری‌ها را خواستار شد.در بخشی از این بیانیه آمده است :
“از زمان حملات وحشیانه هفته گذشته، خشونت در عدن تشدید شده و گزارش‌هایی درباره تحریک برای انجام حملات خشونت‌آمیز علیه نهادهای دولت یمن و حملات تلافی‌جویانه مخابره شده است. مردم یمن تا قبل از این هم بیش از حد دچار آسیب‌ شده‌اند.اتحادیه اروپا بار دیگر تعهد خود را درباره یکپارچگی، حاکمیت، استقلال و تمامیت ارضی یمن اعلام می‌دارد. “
واقعیت امر این است که بروز منازعه اخیر میان امارات متحده عربی و عربستان سعودی در یمن، نقطه آشکارساز شکست ائتلاف متجاوز  یمن و حامیان آمریکایی و اروپایی آن محسوب می شود. صدور فوری  بیانیه اخیر از سوی اتحادیه اروپا به خوبی نشان می دهد که سکوت قبلی سران اروپایی در قبال کشتار دسته جمعی کودکان یمنی توسط بمب افکن های سعودی و اماراتی، کاملا محاسبه شده و عامدانه بوده است. سانسور جنایات آل سعود و متحدان آن در یمن، آن هم در طول 4 سال اخیر، خود جنایت بزرگی است که هرگز فراموش نخواهد شد.جنایتی که نمی توان آن را با استفاده از پول و تبلیغات و سانسور لاپوشانی کرد!
موضوع اصلی اینجاست که فرانسه، انگلیس و آلمان هر سه  از ابتدای سال 1394 ( زمان آغاز جنگ یمن ) تا کنون از صادر کنندگان عمده  تسلیحات نظامی به عربستان سعودی بوده اند.هیچ کس نمی تواند منکر شود که دستان سیاستمدارانی مانند آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه و کلیه مقامات سابق و فعلی این کشورها که در صادرات تسلیحات به عربستان و امارات عربی متحده نقش داشته اند،به خون ملت یمن و خصوصا کودکان بی پناه  آن آغشته است. فراتر از آن، همگان به یاد دارند که در طول 4 سال اخیر ، هر گاه اعضای مستقل سازمان ملل متحد در صدد صدور قطعنامه ای در محکومیت جنایات عربستان و متحدانش در یمن بودند، چگونه دو کشور فرانسه و انگلیس( به عنوان دو عضو دائم شورای امنیت ) به کمک ایالات متحده آمریکا شتافته و مانع از محکومیت سعودیها از سوی شورای امنیت می شدند. 
بدون شک همراهی اتحادیه اروپا و خصوصا سه کشور آلمان، انگلیس و فرانسه  با جنایات غیر قابل تصور سعودیها در صنعا، عدن ، مارب و …. در صفحات تاریخ و به عنوان لکه ننگی علیه مدعیان حقوق بشر به یادگار خواهد ماند. در این معادله، کمترین تفاوتی میان احزاب به اصطلاح راست میانه ( محافظه کار ) و چپ میانه ( سوسیال دموکرات ) در اروپا وجود ندارد. هم اکنون که نشانه های پایان جنگ یمن با  خودزنی مزدوران غرب در منطقه عجین و توامان شده است، مقامات اروپایی بیش از هر زمان دیگری نسبت به پایان این نبرد وحشت‌زده هستند. دیری نخواهد پایید که جزئیات اسناد جنایات مشترک غرب و ائتلاف متجاوز سعودی- اماراتی ( و همراهان آنها ) در طول بیش از 4 سال اخیر افشا شود. در این صورت، دیگر کمترین آبرویی برای بازماندگان آدلف هیتلر و موسولینی باقی نخواهد ماند….

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن