ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 107977
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۹:۱۲
  • 114 بازدید
  • ارسال توسط :
ابراز نگرانی اردن از حوادث جنوب یمن

ابراز نگرانی اردن از حوادث جنوب یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «سفیان سلمان القضاة» وزیر خارجه اردن درباره استمرار درگیری‌های مسلحانه در شهر عدن ابراز نگرانی شدید کرد. به نوشته روزنامه اردنی‌«الغد»، القضاة همچنین همه طرف‌های درگیر در یمن را به آتش‌بس و گفت‌وگوی مسؤولانه جهت دستیابی به راه‌حل سیاسی فراخواند […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «سفیان سلمان القضاة» وزیر خارجه اردن درباره استمرار درگیری‌های مسلحانه در شهر عدن ابراز نگرانی شدید کرد.

به نوشته روزنامه اردنی‌«الغد»، القضاة همچنین همه طرف‌های درگیر در یمن را به آتش‌بس و گفت‌وگوی مسؤولانه جهت دستیابی به راه‌حل سیاسی فراخواند و بر ضرورت برقراری امنیت و ثبات در یمن بر اساس قطعنامه‌های شورای امنیت و مرجعیت‌های مورد اعتماد تأکید کرد.

درگیری‌های مسلحانه در شهر عدن، از چهارشنبه هفته گذشته پس از آن آغاز شد که «هانی بن بریک» نایب رئیس «شورای انتقالی جنوب» از نیروهای تحت امر خود خواست به سمت کاخ المعاشیق (که بعد از سیطره بر آن به «الیمامه» تغییر نام یافت) حرکت کرده و آن را تصرف کنند.

شبه‌نظامیان جدایی‌طلب وابسته به «شورای انتقالی یمن» از جمله عناصر «کمربند امنیتی» که مورد حمایت امارات هستند؛ روز گذشته توانستند تمامی مناطق شهر «عدن» را به کنترل خود در آورند. «احمد المسیری» معاون نخست‌وزیر و وزیر کشور دولت مستعفی نیز از شهر فرار کرد و کاخ ریاست‌جمهوری «معاشیق» نیز به دست شبه نظامیان افتاد.(جزئیات بیشتر)

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن