ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 108038
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۷:۵۹
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :

رسیدگی به فقرا از حکمت‎های قربانی است / پوزه ائتلاف سعودی در یمن به خاک مالیده شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریز بیدار، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز عید قربان در مصلی امام(ره) تبریز گفت: اگر ابراهیم(ع)، خلیل الله شد چون در مقام دوستی و محبت خدا از همه چیز خود و حتی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریز بیدار، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز عید قربان در مصلی امام(ره) تبریز گفت: اگر ابراهیم(ع)، خلیل الله شد چون در مقام دوستی و محبت خدا از همه چیز خود و حتی فرزند خود گذشت و اگر اسماعیل(ع)، ذبیح الله شد تسلیم فرمان الهی شد.

وی افزود: عید قربان یکی از اعیاد بزرگ اسلامی و عید فداکاری، ایثار و اخلاص است. فلسفه قربانی کردن، قرب به خدا است و اگر عمل بر پایه تقوا باشد، این قرب حاصل می شود.

خطیب نماز عید قربان تبریز خاطر نشان کرد: یکی دیگر از حکمت های قربانی، رسیدگی به فقرا و یاد نعمت های خدا است.

وی در ادامه به مسایل منطقه ای اشاره کرده و گفت: نمازگزاران عید قربان در فلسطین اشغالی و مسجد القصی با گلوله های پلاستیکی و گاز اشک آور مورد هدف قرار گرفتند. در حمله نظامیان رژیم صهیونیستی شماری بازداشت و ده ها نفر زخمی شدند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی افزود: یورش به مسجدالقصی و حمله به نمازگزارن عید قربان به دعوت گروه های افراطی شهرک نشین صورت گرفته بود که به هنگام برگزاری نماز این گروه ها به رقص و هتک حرمت به مسجد القصی مشغول بودند.

وی به  پیام برائت از مشرکان رهبر معظم انقلاب در حج امسال اشاره کرده و تصریح کرد: این پیام بیانگر این است که وعده ها و ارزیابی های ایشان با واقعیت ها همخوانی دارد.

امام جمعه تبریز بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در مورد سوریه، در حالی که بخش اعظمی از خاک این کشور اشغال شده بود اطمینان پیروزی دادند و وعده پیروزی محقق شد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ادامه داد: وقتی ائتلاف سعودی به یمن حمله کرد رهبر معظم انقلاب فرمودند پوزه این ائتلاف به خاک مالیده خواهد شد و حال بعداز ۵۲ ماه میبینیم همین موضوع محقق می شود.

وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی تحلیلی بلند مدت و واقع بینانه از مسائل دارند که وحدت مسلمانان در این زمینه مهم و راه گشا خواهد بود. وحدت مسلمین، تنها راه عظمت اسلام و ذلت کفر است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن