ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 108202
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۷:۲۹
  • 155 بازدید
  • ارسال توسط :

اجرای جشنواره شادستان همزمان با دهه ولایت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، محمد جواد رشیدی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ با اشاره به ضرورت برنامه‌های فرهنگی فاخر در بوستان‌های تهران و افزایش نشاط اجتماعی گفت: بوستان شهید حججی قبلا انبار نفت بود […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، محمد جواد رشیدی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ با اشاره به ضرورت برنامه‌های فرهنگی فاخر در بوستان‌های تهران و افزایش نشاط اجتماعی گفت: بوستان شهید حججی قبلا انبار نفت بود و شهرداری با توافق وزارت نفت، این محوطه را به مساحت ۷ هکتار به تفرج گاه تبدیل کرد.
رشیدی با بیان این که برای اولین بار برنامه محتوایی و مناسبتی را در این پارک اجرا می‌کنیم؛ افزود: این پارک در جنوبی‌ترین نقطه منطقه منطقه ۱۱ قرار دارد و شامل بخش‌هایی از محله‌های عباسی، هلال احمر و … می‌شود که با برنامه یزی صورت گرفته برای بالا بردن نشاط اجتماعی و برخورداری شهروندان در دهه امامت و ولایت که با برنامه‌های فرهنگی همراه است؛ امیدواریم در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی در بوستان‌های منطقه ۱۱ گام برداریم.
وی همچنین افزود: این پارک ۷ هکتاری در گذشته پاتوق افراد معتاد و محل آسیب و معضلات اجتماعی بود و با تغییر کاربری آن از سوی شهرداری، حالا مامنی برای حضور خانواده‌ها و شهروندان جنوب منطقه ۱۱ و محله‌های همجوار شده است. مجموعه برنامه‌های ما در دهه ولایت که تا ۲۸ مرداد و عید غدیر ادامه دارد؛ شامل راه اندازی غرفه‌های فرهنگی، خدماتی، آموزشی، کتاب خوانی و سرگرمی، ورزش و بانوان برای اهالی است.
رشیدی ادامه داد: در کنار این خدمات مردم می‌توانند بعد از اذان مغرب از برنامه شاد استیج فرهنگی با حضور اساتید اهل فن لذت ببرند. این برنامه همراه با موسیقی زنده، برنامه‌های کمدی و طنز، نقالی و شاهنامه خوانی و با رویکرد فرهنگی و نشاط افزا برگزار می‌شود. بی تردید این موضوع می‌تواند باعث افزایش سرانه شادی در مناطق مختلف تهران شود. ما هر چقدر بتوانیم در این مناطق جنوب شهر و کم برخوردار از لحاظ فرهنگی ورود پیدا کنیم و از هنرمندان خوشنام و صاحب ایده استفاده نماییم؛ به شهروندان کمک می‌کنیم از این برنامه‌ها در محله خودشان استفاده کنند و به نقاط دیگر شهر نروند. در حقیقت شادی و نشاط به محله شان می‌آید.
جشنواره شادستان از ۲۰ تا ۲۸ مرداد هر شب در بوستان شهید حججی واقع در خیابان شیخ محمدی – جنب پل جوادیه برگزار می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن