ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 108757
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :

به خاطر کسی که دوستش دارم/ دختر شهید مدافع حرمی که فال فروش می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،دستهایش کوچک اما دلش دریاست، پاکت‌های فال را با آرامشی خاص تا می‌زند. تنها خدا می‌داند در دلش چه می‌گذرد. گاهی با خود زمزمه می‌کند، شاید با بابا درد دل می‌کند، می‌داند که دست دیگری در کنار […]

به خاطر کسی که دوستش دارم/ دختر شهید مدافع حرمی که فال فروش می‌شودبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،دستهایش کوچک اما دلش دریاست، پاکت‌های فال را با آرامشی خاص تا می‌زند. تنها خدا می‌داند در دلش چه می‌گذرد. گاهی با خود زمزمه می‌کند، شاید با بابا درد دل می‌کند، می‌داند که دست دیگری در کنار دستانش جعبه فال‌هایش را برکت می‌دهد. هنوز آنقدر بزرگ نشده تا نبودنش را درک کند، دلتنگی‌های دخنرانه‌اش را در همان جعبه جا می‌دهد و به دل شهر می‌زند. می‌رود سراغ مردمی که سالهاست که با آشفتگی‌شان می‌جنگند و مردمی که حال دلشان با فال‌های متفاوتش منقلب می‌شود.

ویدئویی که در ادامه ارائه شده است صحنه‌های زیبایی از اقدام تاثیرگذار دردانه شهید مدافع حرم مهدی قاضی خانی را به مناسبت عید غدیر و به عشق بابای ولایت نشان می‌دهد که تماشایش خالی از لطف نیست. فکر می‌کنید فال شما چه باشد؟

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن