ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 108792
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۷
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :

ادعاهای تکراری پامپئو علیه ایران در شورای امنیت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا در جلسه شورای امنیت سازمان ملل متحد به تکرار ادعاها علیه ایران پرداخت. او ایران را به راه‌اندازی کمپین ترور در یمن، سوریه و عراق متهم کرد. پامپئو در بخش دیگری از سخنانش از فرا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا در جلسه شورای امنیت سازمان ملل متحد به تکرار ادعاها علیه ایران پرداخت.

او ایران را به راه‌اندازی کمپین ترور در یمن، سوریه و عراق متهم کرد. پامپئو در بخش دیگری از سخنانش از فرا رسیدن موعد رفع تحریم‌های تسلیحاتی سازمان ملل علیه ایران در اکتبر ۲۰۲۰ ابراز نگرانی کرد. او از جامعه بین‌المللی خواست از وقوع این اتفاق جلوگیری کند.

پامپئو مدعی شد برای حل و فصل «مشکلات قدیمی در خاورمیانه به تفکرات جدید نیاز است.» 

واشنگتن بعد از خروج از برجام در راستای سیاستی موسوم به «فشار حداکثری» به اقداماتی تحریک‌آمیز مانند قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های اصطلاحاً تروریستی، اعزم یک ناوگروه، چند بمب‌افکن بی‌-۵۲ و چند جنگنده اف-۲۲ به منطقه و تحریم وزیر خارجه ایران روی آورده است. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن