ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 108935
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۸:۱۵
  • 116 بازدید
  • ارسال توسط :

سهم زبان فارسی از محتوای تولیدی اینترنت چقدر است؟ +اینفوگرافیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طی چند سال اخیر و با افزایش سهم شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی، فرهنگ‌های مختلف تلاش می‌کنند که هرچه بیشتر بتوانند سهم زبان خود را در این محیط گسترده، افزایش دهند. در همین رابطه […]

سهم زبان فارسی از محتوای تولیدی اینترنت چقدر است؟به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طی چند سال اخیر و با افزایش سهم شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی، فرهنگ‌های مختلف تلاش می‌کنند که هرچه بیشتر بتوانند سهم زبان خود را در این محیط گسترده، افزایش دهند.

در همین رابطه به‌تازگی اطلاعاتی منتشر شده که طی آن سهم زبان‌های مختلف در فضای مجازی تا پیش از ماه جولای ۲۰۱۹ مشخص شده است. بر این اساس سهم زبان انگلیسی در محتوای وب بیش از ۵۴ درصد بوده است؛ همچنین پس از آن سه زبان روسی، آلمانی و اسپانیایی با میزان ۶.۱، ۵.۷ و ۵ درصد به‌ترتیب به عنوان پرکاربردترین زبان‌های اینترنت در رتبه دوم تا چهارم ایستادند.

بیشتر بخوانید: جدال لفظی شهردار و عضو شورای شهر ارومیه بر سر استفاده از زبان فارسی +فیلم 

نکته قابل ذکر سهم ۲ درصدی زبان فارسی در فضای مجازی بوده که از این حیث درصد بیشتری نسبت به زبان‌های چینی با ۱.۶ و عربی با ۰.۶ درصد را به خود اختصاص داده است. در ادامه اینفوگرافیک سهم زبان‌های مختلف از محتوای تولیدی اینترنت را مشاهده می‌کنید:

سهم زبان فارسی از محتوای تولیدی اینترنت چقدر است؟

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن