ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 108967
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
  • 184 بازدید
  • ارسال توسط :
3 پزشک در نماز جمعه همدان تجلیل شدند

3 پزشک در نماز جمعه همدان تجلیل شدند

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان، ظهر امروز در مراسم سیاسی- عبادی نماز جمعه، به مناسبت فرا رسیدن یک شهریور ماه سالروز میلاد حکیم هزاره‌ها شیخ الرئیس بوعلی سینا و روز بزرگداشت پزشک از سه پزشک همدانی تجلیل شد. روایت تسنیم از […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان، ظهر امروز در مراسم سیاسی- عبادی نماز جمعه، به مناسبت فرا رسیدن یک شهریور ماه سالروز میلاد حکیم هزاره‌ها شیخ الرئیس بوعلی سینا و روز بزرگداشت پزشک از سه پزشک همدانی تجلیل شد.

روایت تسنیم از پزشکی که مدافع حرم شد/‌پزشکی که شرافت حرفه برایش ارجحیت داردنماینده ولی فقیه در استان همدان از 2 پزشک تجلیل می‌کندمراسم اهدای پنجمین جایزه جهانی بوعلی سینا آبان ماه برگزار می‌شود

 در این مراسم از دکتر حسین  اعمادممتاز، مدافع حرم و فوق تخصص کلیه اطفال، دکتر عباداله فدایی اطهر سرپرست بیمارستان آتیه همدان و مدافع حرم و دکتر رضا صفی آرین جراح و فوق تخصص قلب و خیر سلامت قدردانی شد.

این مراسم با حضور امام جمعه موقت همدان حجت الاسلام سید حسن فضلیان و با حضور جمع کثیری از نمازگزاران در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن