ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 108980
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
  • 157 بازدید
  • ارسال توسط :
آذربایجان شرقی| پیکر امام جمعه اسبق میانه تشییع شد+فیلم

آذربایجان شرقی| پیکر امام جمعه اسبق میانه تشییع شد+فیلم

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از میانه، مراسم تشییع پیکر مجاهد نستوه آذربایجان حجت الاسلام و المسلمین سید سجاد حججی یار دیرین امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب و امام جمعه اسبق و نماینده مردم شهرستان میانه در دور اول و سوم مجلس […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از میانه، مراسم تشییع پیکر مجاهد نستوه آذربایجان حجت الاسلام و المسلمین سید سجاد حججی یار دیرین امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب و امام جمعه اسبق و نماینده مردم شهرستان میانه در دور اول و سوم مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

اصفهان| تشییع پیکر امام جمعه فقید خمینی‌شهر به روایت تصاویرجزئیات مراسم تشییع پیکر امام جمعه خمینی‌شهرتشییع پیکر شهید مدافع حرم «معماری» در اهواز به روایت تصویر

در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برگزار شد پیکر این مجاهد نستوه توسط مردم از جوار امامزاده اسماعیل(ع) تشییع شده و در مسجد آیت الله حججی به خاک سپرده شد.

وی صبح روز پنجشنبه در سن 91سالگی به دلیل کهولت سنی در منزل خویش دار فانی را وداع گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم، حجت الاسلام و المسلمین حججی بخشی عمده‌ای از عمر خود را صرف اهداف متعالی انقلاب اسلامی کرد که اوج آن در دروان رژیم ستم شاهی بود.

وی از جمله روحانیون مبارزی بود که از آغاز نهضت انقلاب اسلامی ایران با حضور در پاریس به جمع مبارزان و شاگردان انقلابی حضرت امام پیوست. او اولین شخصی بود که از ایشان اجازه تصرف در امور حِسبیه گرفت و افتخار قدیمی‌ترین و اولین اجازه نامه از رهبر کبیر انقلاب را به خود اختصاص داد.

گزارش ویدیویی از محمد زینالی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن