ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 109201
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۸:۳۳
  • 142 بازدید
  • ارسال توسط :

عقب‌نشینی گسترده نیروهای مورد حمایت امارات از شبوه یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، منابع نظامی گفتند، نیروهای دولت مستعفی یمن به سمت منطقه “مفرق الصعید” و منطقه “النقبه” پیشروی کرده و بعد از درگیری‌های محدودی با نیروهای شورای انتقالی بر این دو منطقه مسلط شدند. نیروهای دولت مستعفی بر چندین […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، منابع نظامی گفتند، نیروهای دولت مستعفی یمن به سمت منطقه “مفرق الصعید” و منطقه “النقبه” پیشروی کرده و بعد از درگیری‌های محدودی با نیروهای شورای انتقالی بر این دو منطقه مسلط شدند.

نیروهای دولت مستعفی بر چندین منطقه از جمله “مرخه”، “السلف” در مسیر شهر “عتق” و شهرستان “بیحان” در غرب استان شبوه مسلط شدند.

یک منبع نیز که خواست نامش فاش نشود، گفت، ارتش دولت مستعفی بر پادگان “الرمضه” در شهرستان “حبان” در شرق استان شبوه یکی از مهمترین مواضع نیروهای نخبه شبوانی مورد حمایت امارات مسلط شد.

درگیری‌ها میان نیروهای نخبه شبوانی و نیروهای دولت مستعفی به کشته شدن دو تن از نیروهای نخبه شبوانی و زخمی شدن شش تن دیگر منجر شد.

نیروهای شورای انتقالی جنوب روز جمعه نتوانستند به دلیل مقاومت نیروهای دولت مستعفی به شهر عتق مرکز استان شبوه یورش ببرند. نیروهای دولت مستعفی روز شنبه نیز بر پادگان‌های نظامی وابسته به نیروهای مورد حمایت امارات در استان شبوه مسلط شدند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن