ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 109520
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :
حاشیه‌سازان وقت مسؤولان را می‌گیرند/ طرح استعفای دولت خسارت‌بار است

حاشیه‌سازان وقت مسؤولان را می‌گیرند/ طرح استعفای دولت خسارت‌بار است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از دماوند، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم فتاح‌دماوندی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند، ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: امروز هشت شهریور سالروز انفجار دفتر نخست وزیری توسط منافقان و شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر در سال […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از دماوند، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم فتاح‌دماوندی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند، ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: امروز هشت شهریور سالروز انفجار دفتر نخست وزیری توسط منافقان و شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر در سال ۱۳۶۰ است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای هیئت دولت اقتصاد و فرهنگ را دو مسئله مهم کشور دانستند، اما همه باید بدانیم که مسائل فرهنگ در درازمدت از اقتصاد نیز مهم‌تر است، چون که اگر دشمنان بر ما غلبه فرهنگی پیداکنند، غلبه سیاسی و اقتصادی هم پیدا خواهند کرد.

امام جمعه دماوند گفت: تبیین ابعاد سبک زندگی اسلامی ایرانی و تکمیل و اجرای طرح مهندسی فرهنگی از اولویت‌های فرهنگی است؛ بهبود فرهنگ کار و اصلاح فرهنگ مصرف ضرورت جامعه ماست و مقابله با اباحی‌گری و بی بند و باری اخلاقی از مصادیق نهی از منکر است.

فتاح‌دماوندی تصریح کرد: نکته دوم ضرورت پرهیز دولت از مسائل حاشیه‌ای و غیراصلی است؛ از عمر این دولت دو سال باقی مانده و بهتر است که انرژی و وقت خود را صرف مسائل حیاتی کنند؛ گاهی اوقات حاشیه‌سازان وقت مسؤولان را می‌گیرند و فرصت خدمت را از بین می‌برند، بنابراین هم دولتمردان و هم مردم باید یکدیگر را برای خدمت کمک کنند.

وی با بیان اینکه طرح موضوع ضرورت استعفای دولت توسط برخی جریان‌ها خسارت‌بار و فرصت‌سوز است، بیان کرد: موضوع بانوان موضوع رفتن بانوان به استادیوم‌های ورزشی و برگزاری کنسرت‌ها مسأله اصلی کشور نیست، برخی مسؤولان برای شانه خالی کردن از بار مسؤولیت‌های اصلی به حاشیه‌سازی می‌پردازند یا بعضی مسؤولان گفتمان مبارزه با فساد را سیاسی می‌کنند.

امام جمعه دماوند تأکید کرد: قبل از قوه قضاییه، دولت باید در مبارزه با فساد پیشگام باشد و شفاف‌سازی شرط اصلی فساد ستیزی است؛ دولت باید بسترهای شفافیت مالی را فراهم کند و اعتمادسازی برای مردم از مصادیق معروف و ایجاد شک و شبهه و ناامید کردن مردم از مصادیق ممکن است.

فتاح‌دماوندی ادامه داد: امروز که چشم جبهه مقاومت به ما دوخته شده، ایجاد اختلاف داخلی سّم مهلک و باعث دلسردی دوستان انقلاب ما در دنیا است؛ چشم مبارزان یمن، فلسطین، لبنان و عراق به ما دوخته شده است و امروز انقلاب ایران فقط متعلق به ایرانی‌ها نیست، بلکه متعلق به همه مستضعفان دنیاست

وی با اشاره به اینکه ایجاد نظام اسلامی توسط امام خمینی (ره) و سرنگون کردن رژیم طاغوت نمونه احیای معروف از بین بردن منکر است، افزود: یکشنبه دهم شهریورماه مصادف با اول محرم و آغاز هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

امام جمعه دماوند گفت: امام حسین (ع) شهید امر به معروف و نهی از منکر هستند و همه باید برای برپایی مراسم عزاداری سالار شهیدان آماده شویم؛ روحانیون، مداحان و هیئت‌های امنا برای تبیین اهداف قیام امام حسین (ع) باید تلاش کنند.

فتاح‌دماوندی با بیان اینکه همه برابر امام حسین (ع) مسؤول هستیم، تصریح کرد: چراکه ایشان همه چیزشان را فدای اسلام کردند و اگر روز قیامت حضرت از ما بپرسند برای اسلام چه کردید، چه جوابی داریم؛ انقلاب ما، انقلاب حسینی و اسلامی است و ما باید پاسخگوی شهدای انقلاب باشیم.

وی اضافه کرد: در ماه محرم باید هم از شهدای کربلا و هم از شهدای زمان خود بگوییم و همچنین سخنان امام حسین (ع) را تبیین و یزیدیان زمان را معرفی کنیم؛ در این شرایط تحریم اقتصادی، بعضی افراد مواظب باشند که نقش یزیدیان را بازی نکنند؛ آن کسانی که بیت‌المال را غارت و حقوق مردم را پایدار می‌کنند در لشکر یزید هستند.

امام جمعه دماوند تأکید کرد: آن کسانی که احتکار یا اسباب گرانی را فراهم می‌کنند، چطور می‌خواهند روز قیامت جواب خداوند و رسول الله را بدهند؛ یزیدیان داخلی و خارجی دو روی یک سکه هستند و سعودی‌ها در یمن به پشتیبانی و حمایت مستقیم آمریکا و رژیم صهیونیستی نقش یزید را بازی می‌کنند.

فتاح‌دماوندی تصریح کرد: قتل زنان و کودکان بی گناه در یمن جلوه‌ای از بی‌رحمی یزیدی است، اما امروز روز غفلت نیست، بلکه روز هوشیاری و بیداری است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن