ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 109687
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۸:۵۸
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :

دولت باید از اقدامات قوه قضاییه استقبال کند/ سخنان سیدحسن نصرالله نشانه ایمان به پیروزی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  حوزه احزاب و تشکل‌ها گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اسدالله بادامچیان با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه فساد و رانت با بگیر و ببند و دادگاه از بین نمی‌رود، گفت: عبارت ایشان در شأن قوه قضائیه و دادگاه‌ها و در شأن ریاست قوه مجریه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  حوزه احزاب و تشکل‌ها گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اسدالله بادامچیان با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه فساد و رانت با بگیر و ببند و دادگاه از بین نمی‌رود، گفت: عبارت ایشان در شأن قوه قضائیه و دادگاه‌ها و در شأن ریاست قوه مجریه نیست. اقدامات قضایی که بگیر و ببند نیست، اجرای قانون رسمی و احیای حقوق است. اقدامات قضایی بازدارنده و پیشگیری کننده در برابر ارتکاب جرائم و فساد و اختلاس است.

او افزود: سبک شمردن قضا و قوه قضائیه و دادگاه‌های قضایی، کمک به فساد، جرم و اختلاس است. البته اگر دولت کلیه امور اجرایی کشور را در اختیار دارد، سیاست‌های صحیح، برنامه‌های دقیق، مدیریت توانمند و پاکدامن و متعهد را به کار بگیرد تا زمینه ارتکاب جرایم کاهش یابد و در نتیجه اقدام قضایی به حد بسیار نازلی برسد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: سیاست‌های دولت، تورم و گرانی و بیکاری را زمینه‌ساز جرائم کرده است و قوه قضائیه نتوانسته آن کار اساسی را در براندازی جرایم انجام دهد.

بادامچیان اظهار داشت: بهتر است آقای رئیس‌جمهور در جلسه سران سه قوه، مشکلات دستگاه قضایی را از ریاست محترم قوه قضائیه بشنود و با همکاری ایشان در صدد براندازی فساد و اختلاس و مشکلات و پیامد‌های تخلف‌ها برآید.

او تأکید کرد: فساد، اختلاس و بی انضباطی‌ها در اثر ضعف دولت در نظارت و مدیریت بر دستگاه‌های دولتی و حمایت از مفسدانی است که در پناه باندبازی‌ها می‌کوشند از مجازات‌ها مصون بمانند. دولت با اقتدار جلوی فساد و تخلفات را بگیرد تا قوه قضائیه کسانی که حاضر به پاکی و سلامت نیستند را به مجازات جدی برساند و این خواست مردم و ملت است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: دولت از اقدامات دستگاه قضایی در پاکسازی دستگاه‌های خود و در جامعه باید استقبال کند و میدان را برای نظارت دستگاه‌های بازرسی و ناظر باز کند تا ان شاءالله مشکلات اختلاس و فساد مالی و رشوه ریشه کن شود.

بادامچیان درباره گفتگو‌ها با اروپا اظهار داشت: تاکنون این مذاکرات و دلخوشی‌ها به سخنان سران اروپا نتیجه روشن و مؤثری نداشته است، لذا گام‌های اول و دوم برداشته شد و گام سوم را باید جدی‌تر و قاطع‌تر برداشت.

او افزود: مسئله برجام خیلی شفاف مشخص می‌کند که امریکا و اروپا باید به تعهدات خود عمل کنند و هرجا کوتاهی کردند در آینده باید جبران نموده و به ایران خسارات وارده را بپردازند. دیگر جایی برای مذاکره و ادامه گفتگو‌های بی‌حاصل نمانده است. اگر آمریکایی‌ها از پیمان خارج شده اند، راهکار صحیح، عمل آن‌ها به تعهداتشان است و اگر اروپایی‌ها به تعهداتشان عمل کنند، مسئله دیگر نیازی به این وقت کشی ندارد.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه افزود: دوسال دیگر از عمر این دولت مانده است. نارضایتی از دولت فعلی را همه می‌دانند و مشکلات هم مورد تأیید رئیس‌جمهور است. ما امیدواریم رئیس‌جمهور پیرو رهنمود‌های رهبری معظم در این دوسال اقدامات اساسی را در جلب رضایت مردم و رهبری سامان دهد.   بیشتر بخوانید: موتلفه عضو هیچ ائتلاف انتخاباتی نیست، ولی با دیگر حزب‌ها همکاری می‌کند
بادامچیان درباره تعلیق مجلس در انگلستان تأکید کرد: بحران انگلستان با اجرای برگزیت تمام نمی‌شود. دولت انگلستان باید به راه صحیح و خواسته واقعی مردم کشورش برگردد. با خروج انگلیس از اتحادیه اروپا عملاً این اتحادیه به شکست نهایی می‌رسد و تعلیق مجلس نیز نشانه شکست دموکراسی غربی و بن بست و بحران در انگلستان است.

او تحولات منطقه را در جهت رشد بیداری اسلامی و اقتدار و عزت مقاومت اسلامی، تحولاتی مهم دانست و اظهار داشت: سخنان سیدحسن نصرالله نشانه ایمان به پیروزی و فروپاشی رژیم درحال استیصال صهیونیستی است. ان شاءالله در ایام محرم، شور حسینی، دشمنان اسلام را به عقب نشینی‌های بیشتر وادار خواهد کرد.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی تأکید کرد: در یمن نیز قدرت مقاومت، معجزه خود را نشان می‌دهد. ملت قهرمان یمن در سایه سار ایمان و استقامت ائتلاف ننگین عربی ـ امریکایی را در هم شکسته است؛ و ریاض اگر در صدد رهایی از این مهلکه‌ای است که به دستور امریکا برای ملت خود درست کرده است، باید هرچه سریع‌تر حملات را قطع کند و به خواست ملت یمن احترام بگذارد و از همه مسلمانان به خاطر اقدامات جنایتکارانه اش عذرخواهی کند.

بادامچیان به رهبری سوریه و ملت و رزمندگان قهرمان آن دیار تبریک گفت که بی اعتنا به تهدید‌های آمریکا و حامیان تروریست ها، منطقه جنوب ادلب را آزاد کرده است و ان شاءالله هرچه زودتر پیروزی نهایی را بدست خواهد آورد.

او در پایان با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری ماه محرم از همه وعاظ و گویندگان خواست که گام دوم را برای ملت تشریح کرده و فلسفه قیام حسینی و پیروزی خون بر شمشیر را تحلیل کنند و در هفته امر به معروف و نهی از منکر در سایه سار امام حسین (ع)، این فریضه الهی را بهتر و بیشتر شناسانده و همه با هم جامعه‌ای پاک و بری از هر نوع منکر و بدی و زشتی بسازیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن