ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 109839
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
هر اقدام تجاوزکارانه اسرائیل با پاسخ دندان‌شکن جبهه مقاومت روبرو خواهد داشت/ مذاکرات یمنی-یمنی تنها راه‌حل بحران یمن است

هر اقدام تجاوزکارانه اسرائیل با پاسخ دندان‌شکن جبهه مقاومت روبرو خواهد داشت/ مذاکرات یمنی-یمنی تنها راه‌حل بحران یمن است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور حقیقت پور در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، تحولات منطقه را به سود جریان مقاومت ارزیابی کرد و اظهار داشت: اعمال اراده حزب‌الله مبنی بر این‌که پاسخ می‌دهیم و پاسخ هم داده شد، ارزش امنیتی و نظامی دارد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور حقیقت پور در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، تحولات منطقه را به سود جریان مقاومت ارزیابی کرد و اظهار داشت: اعمال اراده حزب‌الله مبنی بر این‌که پاسخ می‌دهیم و پاسخ هم داده شد، ارزش امنیتی و نظامی دارد و علاوه بر این اسرائیل برای در امان ماندن از حمله حزب‌الله در این چند روز هزینه‌های زیادی انجام داد اما درنهایت با پاسخ قاطع حزب‌الله روبرو شد.

وی ادامه داد: دوران بزن‌دررو تمام‌شده نه‌تنها در ایران بلکه در لبنان نیز این دوره تمام‌شده و این‌چنین نیست که هرزمانی اسرائیل اراده کند پهپادهایش را روانه منطقه و مواضع حزب‌الله کند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: هر اقدام تجاوزکارانه اسرائیل توسط مقاومت پاسخ داده خواهد شد و علاوه بر این تمامی معادلات اسرائیل باید بر این اساس پایه‌ریزی شود که حزب‌الله می‌تواند و همواره گزینه‌های مختلفی را روی میز دارد و می‌تواند هرکدام از این گزینه‌ها را بنا بر اقتضای خود عملیاتی کند.

وی ابراز داشت: سران صهیونیستی باید حساب ویژه‌ای روی صحبت‌های سید حسن نصرالله باز کنند و بدانند حق تجاوز و تعدی به این کشور داده نخواهد شد.

حقیقت پور تصریح کرد: نتانیاهو باید بداند ضربه دوم قطعاً از ضربه اول قوی‌تر و محکم‌تر بوده و پاسخ‌های بعدی نیز درراه خواهد بود.

مذاکرات یمنی-یمنی تنها راه‌حل بحران این کشور است

وی در خصوص تحولات یمن نیز اظهار داشت: تحولات این کشور از منظر امنیتی و نظامی، تحولات بسیار مثبتی است و ازلحاظ سیاسی نیز باید تلاش شود گفتگوی‌های یمنی-یمنی بار دیگر شکل بگیرد چراکه این تنها راه‌حل بحران این کشور است.

 حقیقت پور افزود: البته باید متجاوزان و نیروهای بیگانه کشورهایی مانند عربستان و امارات خاک این کشور را ترک کنند.

وی وحدت و یکپارچگی یمن را مهم دانست و تصریح کرد: یمن با حفظ یکپارچگی قدرت مقاومت جدیدی را در منطقه ایجاد خواهد کرد و قطعاً به سمت یمن متحد پیش خواهد رفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن