ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 109920
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
رهبر انصارالله: به نفع امارات است از تجاوز به یمن دست بکشد

رهبر انصارالله: به نفع امارات است از تجاوز به یمن دست بکشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری انصارالله، عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله در سخنانی خطاب به امارات اعلام کرد به نفع این کشور است تا از تجاوز خود به یمن دست بکشد. وی همچنین گفت ادامه تجاوز و اشغالگری امارات، […]

رهبر انصارالله: به نفع امارات است از تجاوز به یمن دست بکشدبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری انصارالله، عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله در سخنانی خطاب به امارات اعلام کرد به نفع این کشور است تا از تجاوز خود به یمن دست بکشد.

وی همچنین گفت ادامه تجاوز و اشغالگری امارات، خطری شدید برای این کشور محسوب می‌شود. رهبر انصارالله تاکید کرد در سخنان خود جدی است.

این مقام یمنی در ادامه به عملیات منحصر به فردی که در آن پالایشگاه «شیبه» عربستان با پهپاد‌های صماد ۳ هدف قرار داده شد، اشاره کرد.

این پالایشگاه در یک میدان نفتی در نزدیکی مرز‌های عربستان با امارات قرار دارد و از نزدیک‌ترین نقطه مرزی یمن، ۱۱۰۰ کیلومتر فاصله دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن