ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 110050
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۹:۵۸
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :

عده‌ای در زمین دشمن بازی می‌کنند/ هدف دشمن تضعیف اصول انقلابی ماست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از دماوند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم فتاح‌دماوندی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند، ضمن تسلیت به مناسبت ایام عاشورای حسینی و ماه محرم اظهار کرد: از عزاداران حسینی و هیأت‌های مذهبی به خاطر برگزاری باشکوه مراسم ماه محرم قدردانی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از دماوند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم فتاح‌دماوندی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند، ضمن تسلیت به مناسبت ایام عاشورای حسینی و ماه محرم اظهار کرد: از عزاداران حسینی و هیأت‌های مذهبی به خاطر برگزاری باشکوه مراسم ماه محرم قدردانی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه عاشورا یعنی نه گفتن به ظلم و ستم افزود: امام خمینی (ره) فرمودند «امام حسین (ع) با عده کم همه چیزش را فدای اسلام کرد و مقابل یک امپراتوری بزرگ ایستاد و نه گفت»؛ هر روز در همه جا باید این «نه» محفوظ بماند.

*پیام عاشورا ایستادگی برابر ظلم و استکبار است

امام جمعه دماوند گفت: انقلاب ما مرهون سیدالشهدا (ع)، محرم و عزاداری‌هاست و پیام عاشورا برای امروز، ایستادگی برابر ظلم و استکبار است؛ سازش و تسلیم برابر حکام ظالم و نالایق در قاموس اسلام جایی ندارد.

فتاح‌دماوندی تصریح کرد: ایستادگی برابر دشمن هزینه دارد، اما منافع آن بسیار زیاد است؛ امام حسین (ع) هزینه مقاومت خود را با جان و مال فرزند دادند؛ امام حسین (ع) به ما آموخت که مرگ با عزت بر زندگی با ذلت برتری دارد؛ امروز حزب‌الله لبنان و انصارالله یمن به امام حسین (ع) اقتدا کرده است.

وی بیان کرد: حزب‌الله لبنان در نقطه اوج وحشت‌آفرینی برای رژیم صهیونیستی ایستاده است؛ در پاسخ به ترور ناجوانمردانه دو جوان رزمنده حزب‌الله در سوریه حزب‌الله روز یکشنبه طی یک عملیات غافلگیرانه موشکی یک خودروی نظامی رژیم صهیونیستی را با موشک ضدتانک منهدم کرد.

*اشغالگران قدس در حالت انتظار و ترس کشنده‌ای قرار دارند

امام جمعه دماوند اظهار داشت: سیدحسن نصرالله تأکید کرد که زمان واکنش حزب‌الله نامشخص است؛ او گفت از امشب نه فقط در مرزها منتظر ما باشید؛ این روزها اشغالگران قدس در حالت انتظار و ترس کشنده‌ای قرار دارند.

فتاح‌دماوندی افزود: در یمن بعد از اینکه انصارالله با ده‌ها پهپاد به پالایشگاه الشیبه در جنوب شرق عربستان و در 10 کیلومتری مرز امارات حمله کرد، دو هواپیمایی شناسایی آمریکا در آسمان یمن توسط سامانه‌های پدافند هوایی انصارالله و با شلیک موشک‌های هوشمند منهدم شد.

وی ادامه داد: در این زمینه، راهبرد آمریکا تغییر و اعلام کرد که برای مذاکره با انصارالله آماده است؛ یکی از وزرای سابق دولت لبنان هم اعلام کرده که آمریکا خواستار گفت‌وگو با حزب‌الله و توقف حمله به رژیم صهیونیستی در ازای توقف تحریم‌ها علیه حزب‌الله شده است.

*شباهت‌های ترامپ و یزید فراوان است

امام جمعه دماوند گفت: موفقیت‌های حزب‌الله و انصارالله به دلیل مقاومت و پیروی از منطق امام حسین (ع) است؛ شباهت‌های ترامپ و یزید فراوان است و اینکه «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» گفته می‌شود، یعنی جبهه حق و باطل همیشه وجود دارد؛ یزیدیان به امام حسین (ع) گفتند که تسلیم شوید و با یزید بیعت کنید، ما هم تحریم‌ها را بر می‌داریم، اما ایشان نپذیرفتند.

فتاح‌دماوندی تصریح کرد: وزیر امور خارجه آمریکا گفته که شرط مذاکره با ایران این است که ایران از مبانی انقلابی‌اش دست بردارد و ما می‌خواهیم مردم ایران در تغییر رفتار حکومتشان موفق باشند؛ عده‌ای در داخل، عامدانه یا جاهلانه در زمین دشمن بازی می‌کنند، اما آن‌ها بدانند که هدف دشمن تضعیف اصول انقلابی ماست.

وی با اشاره به اینکه در مسأله برجام با عهدشکنی آمریکا و اروپا جایی برای ملاحظه و درنگ نمانده است، بیان کرد: گام سوم کاهش تعهدات موضع ایران را قوی‌تر خواهد کرد و مسؤولان مواظب باشند که بسنده‌کردن به مطالبات حداقلی، اعتماد و همراهی مردم را کاهش خواهد داد.

امام جمعه دماوند با تأکید بر اینکه دستگاه دیپلماسی به لبخندها و مذاکرات تلفنی و وعده‌های بی‌پایه غربی‌ها دل‌خوش نکند، اظهار کرد: توافقات باید مکتوب و تضمینی و قابل تحقق باشد؛ امیدواریم با راهبرد مقاومت بتوانیم دشمنان را سرجای خودشان بنشانیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن