ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 110090
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
شهامت و شهادت طلبی فاطمیون کم‌نظیر است

شهامت و شهادت طلبی فاطمیون کم‌نظیر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حمید هداوند با حضور در جمع عزاداران حسینی فاطمیون افغانی‌های مقیم ایران، بیان داشت: امروز نام دلاور مردان افاغنه در جرگه مردان بزرگی است که در مقابل ظلم و ستم سپاهیان کفر و استکبار جهانی قد علم کردند و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حمید هداوند با حضور در جمع عزاداران حسینی فاطمیون افغانی‌های مقیم ایران، بیان داشت: امروز نام دلاور مردان افاغنه در جرگه مردان بزرگی است که در مقابل ظلم و ستم سپاهیان کفر و استکبار جهانی قد علم کردند و حماسه آفرینی‌ها کردند و با اقتدار پوزه داشیان را همراه با دیگر رزمندگان مقاومت به خاک مالیدند.

وی افزود: به طور حتم حضور دلاور مردان افاغنه در لشگر بزرگ فاطمیون در مواجهه با موجودات ددمنشی همچون داعش بسیار تأثیرگذار و مؤثر واقع شد تا بدان جا که رزم فاطمیون تا همیشه در یاد‌ها باقی خواهد ماند.

سردار هداوند عنوان داشت: امروز حتی نام فاطمیون لرزه بر اندام داعش می‌اندازد و به طور حتم اگر حضور مقتدرانه عزیزان فاطمیون در سوریه نبود پیروزی‌های افتخار آفرین هرگز با این سرعت انجام نمی‌شد.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: بدون شک اخلاص، ایثار، شهامت و شهادت طلبی فاطمیون کم نظیر است و عزیزان فاطمیون ما در سایه همین شهامت و شهادت طلبی بود که به فتوحات بزرگی دست پیدا کردند.

وی با تاکید بر اینکه امروز به حمدالله ایران اسلامی تحت زعامت رهبری‌های داهیانه امام خامنه‌ای از جایگاه والای برخوردار است که حتی دشمنان بر آن اذعان دارند و الگوی همه مسلمانان است، افزود: جا دارد که یاد شهدای مظلوم و عزیز فاطمیون را که با نثار خون خود مردانه ایستادند و هرگز تسلیم دشمنان نشدند را گرامی می‌داریم.

سردار هداوند افزود: دشمنان همواره به دنبال ایجاد شکاف و اختلاف در بین مسلمانان هستند و در این مسیر از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنند و سعی می‌کنند که با ایجاد اختلاف و دشمنی در بین مسلمانان مانع از اتحاد و انسجام آن‌ها با یکدیگر شوند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ بیان داشت: امروز باوری چشم دشمنان ایران و افغانستان در جبهه مبارزه با سرسپردگان استکبار جهانی، چون یدی واحد ایستاده اند و در سایه این اتحاد هم به افتخارات بزرگی دست پیدا کرده اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن