ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 110483
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
سرلشکر قاسم سلیمانی: امروز انصارلله یمن به امام حسین اقتدا می‌کند! +فیلم

سرلشکر قاسم سلیمانی: امروز انصارلله یمن به امام حسین اقتدا می‌کند! +فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در یادواره عملیات رمضان در همدان خطاب به گزافه‌گویی‌های ترامپ گفته بود: ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم، بهتر است بپرسی، ما حوادث سختی را […]

سرلشکر قاسم سلیمانی: امروز انصارلله یمن به امام حسین اقتدا میکند! +فیلمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در یادواره عملیات رمضان در همدان خطاب به گزافه‌گویی‌های ترامپ گفته بود: ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم، بهتر است بپرسی، ما حوادث سختی را پشت سر گذاشتیم. ما تشنه شهادت و از بین بردن استکباریم.

در فیلمی که به تازگی از بیانات سردار سلیمانی منتشر شده، آمده است: «ما از اول انقلاب تا به امروز با تمسک به فرهنگ امام حسین(ع) در همه عرصه‌ها توانستیم همه پیروز‌هایمان را از همین راه بگیریم. این جبهه با تعصی به امام حسین(ع) و اهل بیت و اصحاب او تربیت پیدا کرده است. و روز به روز یک تولد جدیدی پیدا می‌کند. دیروز فقط شعبه ایران داشت، امروز شعبات متعددی به وجود آمده، امروز انصارالله یمن نیز به امام حسین(ع) و اهل بیت او اقتدا می‌کند.»

در ادامه این فیلم را با جزئیات کامل مشاهده می‌کنید:

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن