ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 111970
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۳:۵۷
  • 312 بازدید
  • ارسال توسط :
اگر سعودی‌ها ندای صلح را نشنود، باید منتظر حملات کوبنده باشند

اگر سعودی‌ها ندای صلح را نشنود، باید منتظر حملات کوبنده باشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه خبر خبرگزاری برنا، شبکه خبری المسیره گزارش داده است که، مهدی المشاط در دیدار با «مارتین گریفیت» نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن و هیات همراه وی در صنعا گفت: یمن تاکنون گام‌های عملی زیادی را برای دستیابی به راه حل‌های سیاسی برداشته است. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه خبر خبرگزاری برنا، شبکه خبری المسیره گزارش داده است که، مهدی المشاط در دیدار با «مارتین گریفیت» نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن و هیات همراه وی در صنعا گفت: یمن تاکنون گام‌های عملی زیادی را برای دستیابی به راه حل‌های سیاسی برداشته است. از جمله این‌که بیش از 90 درصد تعهدات مربوط به توافق استکلهم در باره آتش بس در الحدیده را از چند ماه پیش اجرا کرده و این در حالی است که طرف مقابل تاکنون هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده است.

وی افزود: ما برای برقراری صلح تاکنون چندین ابتکار صلح  ارائه دادیم که آخرین مورد آن توقف حملات به خاک عربستان در مقابل توقف حمله به خاک یمن و لغو محاصره کشورمان بود. در این رابطه ما صدها اسیر را به طور یکجانبه آزاد کردیم، در حالی که متجاوزان همچنان از هرگونه اقدام عملی که بیانگر تمایل به صلح باشد، خودداری می‌کنند.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن افزود: موضع طرف مقابل در قبال صلح یمن تاکنون از حد حرف تجاوز نکرده است.

وی گفت: وقتی ابتکار اخیر را ارایه کردیم، هدفمان صلح  بود و برای رسیدن به آن ناگزیر شدیم شماری از حملات راهبردی و برنامه‌ریزی شده خود را به تعویق بیندازیم، حملاتی که به لحاظ حجم و تاثیر گذاری از حمله به تاسیسات نفتی آرامکو کمتر نبود. تا به طرف مقابل فرصت بررسی ابتکار صلح داده شود و ندای عقل و منطق را بشنود.

مقام یمنی افزودکه اگر طرف مقابل، ندای صلح را نشنود و به آن گوش فرا ندهد، باید منتظر حملات کوبنده ما باشد.

وی با انتقاد از پافشاری متجاوزان به بستن فرودگاه بین‌المللی صنعا و افزایش مشکلات مردم یمن، از سازمان ملل خواست نقش خود را برای گشودن این فرودگاه  انجام دهد.

گریفیت نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن نیز  در این دیدار از ابتکار صلح ارایه شده از سوی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن و آزادی صدها اسیر قدردانی کرد و آن را اقدامی مهم در راستای صلح ارزیابی کرد.

وی تاکید کرد که به تلاش‌های خود برای برقراری صلح فراگیر در یمن ادامه می‌دهد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن