ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 112661
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۶
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
پیش نویس توافقات عربستان سعودی و امارات

پیش نویس توافقات عربستان سعودی و امارات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه «مشهد الیمنی» به موضوع توافقات ریاض و ابوظبی در جنوب یمن خواهد پرداخت. گفتنی است این توافق نامه هنوز توسط نیروهای سعودی و سودانی در شهر عدن به امضا نرسیده است.  در این برنامه اشاره خواهد شد که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه «مشهد الیمنی» به موضوع توافقات ریاض و ابوظبی در جنوب یمن خواهد پرداخت. گفتنی است این توافق نامه هنوز توسط نیروهای سعودی و سودانی در شهر عدن به امضا نرسیده است. 

در این برنامه اشاره خواهد شد که رسانه های سعودی و اماراتی سعی دارند تبلیغات رسانه ای درباره ابوظبی و ریاض را برای غلبه بر اختلافات خود در عدن و جنوب گسترش دهند.

اینکه ریاض و ابوظبی قادر به جمع آوری اوراق پراکنده در عدن خواهد بود و آیا امارات متحده عربی به واقع به نفع عربستان، عدن را واگذار کرده است، سوالاتی است که کارشناس سیاسی برنامه احمد آل علی – هماهنگ کننده جبهه جنوبی برای مقابله با هجوم و اشغال، امشب به آن پاسخ خواهد داد. 

«مشهد الیمنی» به تهیه کنندگی و کارگردانی عبدالرحمن راجح و اجرای فاطمه عباسی، ساعت 18 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن