ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 112839
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۸:۱۵
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
بزرگترین نمایشگاه عکس عاشورایی مازندران گشایش یافت

بزرگترین نمایشگاه عکس عاشورایی مازندران گشایش یافت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از آمل، دومین اشکواره حسینی با مشارکت قریب به 3 هزار هنرمند از سراسر کشور در بخش‌های عکس، فیلم مستند، تاتر، سرود، تواشیح و نامه‌ای به مدافعان حرم، در شهرستان آمل آغاز به کار کرده است. حسین جوادی رئیس همایش اشکواره حسینی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از آمل، دومین اشکواره حسینی با مشارکت قریب به 3 هزار هنرمند از سراسر کشور در بخش‌های عکس، فیلم مستند، تاتر، سرود، تواشیح و نامه‌ای به مدافعان حرم، در شهرستان آمل آغاز به کار کرده است.

حسین جوادی رئیس همایش اشکواره حسینی در حاشیه آغاز به کار بخش عکس این اشکواره در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه شب‌شعر این جشنواره از ۲۸ مهرماه آغاز شده است، بیان کرد:  اجرای نمایش خیابانی منتخب اشکواره سوم تا هشتم آبان ماه سطح شهر آمل صورت می‌گیرد و اکران فیلم‌های منتخب اشکواره نیز چهارم آبان ماه در پردیس سینمایی اکسین، سرود ـ ششم آبان ماه در سطح مدارس، بخش دانش‌آموزی شامل نامه‌های برگزیده به مدافع حرم هشتم آبان ماه در دبستان زندگی تدارک دیده‌شده است.
وی تصریح کرد: در بخش‌نامه‌ای به مدافعان حرم که با مشارکت آموزش‌وپرورش برگزارشده است، پذیرش بیش از ۶ اثر پیش‌بینی می‌شود، در بخش شعر این جشنواره ۵۱۸ قطعه شعر از شاعران و هنرمندان استانی دریافت شده است و باوجود ارسال آثار بسیار، از خارج از استان اثری پذیرش نشده است. در بخش عکس هزار و 800 عکس از ۲۲ استان کشور داوری شده است، در بخش نمایش نیز ۱۷ اثر استانی پذیرش‌شده است، 30اثر فیلم مستند نیز به این جشنواره ارسال‌شده است و نیز ۱۶ گروه سرود در بخش استانی شرکت داده‌شده است.
جوادی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود به‌جز بخش دانش‌آموزی، دومین اشکواره حسینی سه هزار هنرمند را در حوزه محرم، امام حسین(ع) و مدافعان حرم مشارکت داده است.

نمایش آثار منتخب 

مجید نیکجو دبیر بخش عکس دومین دوره اشکواره حسینی نیز با اشاره به اینکه نمایشگاه عکس این اشکواره، دوم تا پنجم آبان ماه در نگارخانه زر آمل برگزار می‌شود و بیش از ۳۰ قطعه عکس در این بخش به نمایش در آمده است، بیان کرد: در بخش عکس این اشکواره، 146 عکاس از 22 استان کشور به این جشنواره اثر ارسال کرده اند که مجموعا 1400 قطعه عکس به دبیرخانه راه یافته است.

 
وی با اعلام اینکه در بخش داوری 30 اثر از 24 عکاس انتخاب شده و در گالری زر آمل به نمایش در آمده است، بیان کرد: این جشنواره بزرگترین جشنواره عکس عاشورایی به لحاظ تعداد آثار دریافت شده و عکاسان شرکت‌کننده از استان‌های کشور به شمار می‌رود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن