ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 112926
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۶:۱۵
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :

ده‌ها نفر از نیروهای سعودی در مرز با یمن کشته یا زخمی شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس،  سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن شنبه شب اعلام کرد که رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی توانستند عملیات نفوذ و پیشروی نیروهای ائتلاف سعودی به مرزهای شمال یمن را که با پوشش هوایی صورت گرفت، ناکام گذارند. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس،  سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن شنبه شب اعلام کرد که رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی توانستند عملیات نفوذ و پیشروی نیروهای ائتلاف سعودی به مرزهای شمال یمن را که با پوشش هوایی صورت گرفت، ناکام گذارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از وبگاه خبری المسیره، سرتیپ سریع گفت: جنگنده‌های ائتلاف سعودی به منظور پشتیبانی پیشروی‌های زمینی نیروهایشان، ظرف دوازده ساعت و در ۶۵ نوبت استان‌های صعده و حجه را بمباران کردند که همگی با شکست و به بار آمدن تلفات جانی برای ده‌ها نیروی ائتلاف سعودی از جمله شماری نظامی سعودی همراه بود.

سرتیپ سریع گفت: در استان تعز (جنوب غرب یمن) هم تجاوز شدید مزدوران ائتلاف سعودی ناکام مانده و به موفقیت قابل ذکری دست نیافت.

«محمد عیاش قحیم» استاندار الحدیده (غرب یمن) هم حمله هوایی ائتلاف به یک قایق ماهیگیری در ساحل رأس عیسی در شمال شهر الحدیده را محکوم کرد و آن را نقض آشکار توافق آتش‌بس و تلاشی برای ناکام گذاشتن تلاش‌های سازمان ملل در تثبیت آتش‌بس دانست.

قحیم در گفت‌وگو با شبکه المسیره یمن گفت: حماقت‌های دشمن ادامه دارد و حمله به قایق‌های ماهیگیری نقض آشکار توافق سوئد است.

وی افزود: ما منتظر واکنش و توضیح تیم ناظر سازمان ملل بر اجرای توافق سوئد درباره اتفاق مذکور هستیم.

جنگنده‌های ائتلاف سعودی امروز قایق یک ماهیگیر را در ساحل راس عیسی بمباران کردند. آن هم تنها پس از چند روز که توافق نهایی آتش بس در الحدیده  به امضا رسید و هیات صنعاء و طرف دیگر بر سر ایجاد پنجمین پست دیده‌بانی در منطقه «سیتی ماکس» برای آتش‌بس و توقف درگیری‌ها در شهر الحدیده توافق کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن