ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 113028
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
ترور ناکام وزیر دفاع دولت مستعفی یمن

ترور ناکام وزیر دفاع دولت مستعفی یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه الجزیره به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد وزیر دفاع دولت مستعفی یمن از حمله‌ای که مقر موقت وزارت دفاع را در استان مأرب هدف قرار داده بود، جان سالم به در برد. همچنین خبرگزاری آلمان (dpa) […]

ترور ناکام وزیر دفاع دولت مستعفی یمنبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه الجزیره به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد وزیر دفاع دولت مستعفی یمن از حمله‌ای که مقر موقت وزارت دفاع را در استان مأرب هدف قرار داده بود، جان سالم به در برد.

همچنین خبرگزاری آلمان (dpa) در خبری از نجات «محمد المقدشی» از ترور در استان مأرب خبر داد.

یک منبع محلی که نخواست نامش فاش شود به خبرگزاری آلمان گفت: یک فروند راکت، مقر موقت فرماندهی وزارت دفاع را در پادگان «صحن الجن» در شهر مأرب و در زمانی که وزیر دفاع با سران نظامی جلسه داشت، هدف قرار داد.

این منبع در ادامه افزود: در پی این حمله، دو سرباز از همراهان وزیر جان خود را از دست دادند؛ اما وزیر دفاع از ترور جان سالم به در برد.

هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است؛ همچنانکه هیچ بیانیه رسمی از سوی وزارت دفاع دولت مستعفی یمن در خصوص عاملان این حمله منتشر نشده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن