ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 113187
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :

تجاوز توپخانه‌ای متجاوزان سعودی علیه مردم مظلوم یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، متجاوزان تحت حمایت عربستان سعودی مناطق الجاح و القرشیه در شهرستان بیت الفقیه یمن را به وسیله سلاح‌های سنگین و نیمه سنگین هدف قرار داده و ۱۵ گلوله توپ به این مناطق […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، متجاوزان تحت حمایت عربستان سعودی مناطق الجاح و القرشیه در شهرستان بیت الفقیه یمن را به وسیله سلاح‌های سنگین و نیمه سنگین هدف قرار داده و ۱۵ گلوله توپ به این مناطق شلیک کردند.

همچنین این شبکه در خبری فوری از حمله توپخانه‌ای مزدوران متجاوز وابسته به عربستان سعودی به شهر تحت محاصره الدریهمی واقع در استان الحدیده یمن خبر داد.

پیش از این نیز شبکه تلویزیونی المسیره گزارش داده بود جنگنده‌های رژیم سعودی در موج جدید توحش خود علیه مردم بی دفاع یمن، مناطق مسکونی استان صعده را بمباران کردند.

بر این اساس، در حمله جنگنده‌های عربستان سعودی به خانه شهروندی در محله العشه در منطقه الباقم در استان صعده یمن، دو نفر از جمله یک زن و یک مرد جوان به شهادت رسیدند.

شبکه المسیره پیش‌تر از زخمی شدن ۴ شهروند یمنی از جمله چند کودک در این حمله خبر داده بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن