ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 113244
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
یحیی السریع: نظام سودان در ازای دریافت پول در تجاوز به یمن مشارکت کرد/ سودانی‌ها را فریب دادند

یحیی السریع: نظام سودان در ازای دریافت پول در تجاوز به یمن مشارکت کرد/ سودانی‌ها را فریب دادند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، یحیی السریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن درباره تلفات مزدوران سودانی و نقش سربازان اعزامی از این کشور برای شرکت در جنگ یمن توضیحاتی را ارائه کرد. یحیی السریع گفت: رژیم‌های سعودی و امارات […]

یحیی السریع: نظام سودان در ازای دریافت پول در تجاوز به یمن مشارکت کردبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، یحیی السریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن درباره تلفات مزدوران سودانی و نقش سربازان اعزامی از این کشور برای شرکت در جنگ یمن توضیحاتی را ارائه کرد.

یحیی السریع گفت: رژیم‌های سعودی و امارات از مزدوران کشور‌های مختلف بهره گرفتند و پول‌های خود را برای شریک کردن برخی کشور‌ها در تجاوز به یمن استفاده کردند.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن افزود: اطلاعاتی درباره مشارکت برخی کشور‌ها در تجاوز به یمن، سطح مشارکت آن‌ها و پولی که در ازای آن دریافت می‌کردند، در اختیار داریم.  از جمله کشور‌های شرکت‌کننده در تجاوز به یمن، سودان است که نیرو‌های خود را در جنگ در کنار ائتلاف سعودی در ازای پول، به یمن فرستاد.

وی در کنفرانس خبری درباره تلفات مزدوران سودانی در یمن گفت: مجموع تلفات ارتش سودان در یمن (از آغاز اعزام مزدوران سودانی به یمن تاکنون) بیش از هشت هزار کشته، زخمی و مفقودی است که ۴۲۵۳ نفر آنان را کشته‌ها تشکیل می‌دهند.

یحیی السریع تاکید کرد: مردم سودان فریب مسئولان دولت خود را خورده‌اند و از میزان خساراتی که نظامیان این کشور در جنگ علیه یمن متحمل شده‌اند، خبر ندارند.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد نظام سودان با جان سربازان ارتش خود تجارت می‌کند و آن‌ها را فریب می‌دهد.  رهبری ما پیش از این بر نقش ملت سودان در پایان دادن به این مشارکت و گستردگی روابط ملت یمن با ملت سودان تأکید کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن