ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 113456
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم بزرگداشت شهید عسکری جمکرانی در قم برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهید عسکری جمکرانی در قم برگزار شد

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم مجید عسکری جمکرانی شامگاه سه‌شنبه در حسینیه حضرت زینب(س) قم برگزار شد. سردار شکارچی معاون فرهنگی و اجتماعی و سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح،خانواده معظم شهدا،طلاب و روحانیون و اقشار […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم مجید عسکری جمکرانی شامگاه سه‌شنبه در حسینیه حضرت زینب(س) قم برگزار شد.

سردار شکارچی معاون فرهنگی و اجتماعی و سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح،خانواده معظم شهدا،طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

آیین پاسداشت شهدای هنرمند برگزار می‌شودروایت تسنیم از اجلاسیه بزرگداشت شهدای فرهنگی و دانش‌آموزان کردستان + فیلماردبیل| برخی‌ها با جناح بازی شهدا را فراموش کرده‌اند

سردار شکارچی در این مراسم سخنرانی کرد و هم‌چنین حاج حسین حقی مداحی و استاد علیزاده اجرا و قرائت قرآن این مراسم را بر عهده داشتند.

در این مراسم مستندی از شهادت این شهید بزرگوار پخش شد.

شهید مجید عسکری جمکرانی نخستین شهید معلم مدافع حرم در کشور است که به‌صورت داوطلبانه برای دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) به سوریه اعزام و در اوایل آذرماه سال 96 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن