ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 11351
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
پارس آباد در کمک به مدافعان حرم رتبه دوم استانی را دارد

پارس آباد در کمک به مدافعان حرم رتبه دوم استانی را دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا ، سردار جلیل بابازاده روز دوشنبه در یادواره 255 شهید پارس آباد افزود: در جنگ تحمیلی و شرایط سخت انقلاب اسلامی نیز اهالی دشت مغان جان و مال خود را در طبق اخلاص گذاشتند.وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس مردم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا ، سردار جلیل بابازاده روز دوشنبه در یادواره 255 شهید پارس آباد افزود: در جنگ تحمیلی و شرایط سخت انقلاب اسلامی نیز اهالی دشت مغان جان و مال خود را در طبق اخلاص گذاشتند.
وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس مردم دشت مغان در پشتیبانی و حمایت از رزمندگان بیشترین کمک ها را کردند
گفت: مردم این منطقه با وجود قرار گرفتن در خط مقدم هجمه های فرهنگی و جنگ نرم دشمنان همواره و در همه حال
پشتیبان ولایت فقیه و نظام بودند و هستند.
وی با بیان اینکه دشت مغان مایه برکت و افتخار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: در اوج غربت اسلام و امام (ره) جوانان این شهرستان مرزی با لبیک به ندای امام راحل با طی کیلومترها مسافت به مناطق جنگی اروند رود ، خرمشهر ، فکه ، حاج عمران ، مهران و دهلران اعزام شدند و مردانه و جانانه در مقابل دشمن جنگیدند و به شهادت رسیدند.
وی با بیان اینکه فداکاری ها و رشادت ها هرگز نباید فراموش شود، تشریح کرد: شهدا و جانبازان ایثارگران این منطقه نه به قصد دفاع از زبان آذری و شهر خود بلکه برای دفاع و حراست از نظام و انقلاب ، مملکت و ارزش های اسلامی عازم جبهه ها شده و در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.
او با اشاره به وجود برخی مشکلات و کمبودهای اقتصادی و بیکاری در کشور گفت: حضرت زینب (س) بعد از واقعه کربلا با مقاومت ، صبر و غیرت بی مثال خود، هم بر دشمن و هم بر سختی و مشکلات غلبه کرد و ما باید با تاسی از این بانوی بزرگوار اسلام و الگو گرفتن از سیره و روش آن حضرت و ائمه اطهار و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در برابر مشکلات و ناملایمات صبر و ایستادگی کنیم.
وی افزود: هم اکنون ایران اسلامی در سایه صبر و استقامت اقشار مختلف مردم بویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، رشادت های رزمندگان و جانبازان ، خون پاک شهدا ، رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت و مجاهدت نیروهای نظامی ، انتظامی و سپاهی در اوج اقتدار ، عزت ، امنیت و آرامش قرار دارد و ما باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.
وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی 210 هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب شد اظهار کرد: روحیه مردانگی ، غیرت و مردم داری ، وحدت و اتحاد مردم و مسوولان نظام مقدس جمهوری اسلامی را در برابر تجاوز دشمنان حفظ کرد.
وی با بیان اینکه مردم ولی نعمت مسوولان هستند از مدیران و روسای اداره ها و دستگاه های دولتی خواست در رسیدگی به مطالبات و خدمتگزاری بی منت به مردم بیش از پیش بکوشند.
وی با اعلام اینکه هم اکنون طرح ها و پروژه های بزرگی در شهرستان پارس آباد توسط سپاه در حال اجراست گفت: تاکنون 16هزار و 500 متر مربع زیربنا و زیرساخت برای بهره مندی بسیجیان و خانواده های معظم شهدا و جانبازان در این منطقه ایجاد شده است.
قرائت زیارت نامه پیامبر اعظم (ص) ، اجرای تواشیح در مدح پیامبر گرامی اسلام (ص) توسط گروه تواشیح حضرت محمد (ص) پارس آباد ، قرائت شعر و مداحی از برنامه های ششمین یادواره 255 شهید شهرستان پارس آباد مغان بود.
پارس آباد مغان در مجاورت جمهوری آذربایجان و 230 کیلومتری اردبیل واقع است.
خبرنگار: اسدالله فولادی ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7121/6018

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن