ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 113913
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :
وحدت عامل اصلی عزت ملت‌هاست

وحدت عامل اصلی عزت ملت‌هاست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ ابراهیم دیلمی سفیر یمن در ایران در سی و سومین کنفرانس وحدت اسلامی، اظهار کرد: ابتکار وحدت میان مسلمانان از طرف امام خمینی (ره) ارائه شد که موجب نزدیک شدن قلب‌های ملت‌های مسلمان شد تا توطئه‌های […]

وحدت عامل اصلی عزت ملت‌هاستبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ ابراهیم دیلمی سفیر یمن در ایران در سی و سومین کنفرانس وحدت اسلامی، اظهار کرد: ابتکار وحدت میان مسلمانان از طرف امام خمینی (ره) ارائه شد که موجب نزدیک شدن قلب‌های ملت‌های مسلمان شد تا توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

سفیر یمن در ایران با بیان که در سال‌های گذشته ظلم‌های فراوانی به ملت یمن وارد شده است، ادامه داد: ملت یمن با آموزه‌های اسلام توانست در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و حتی آن‌ها را به زانو دراورد؛ روزی بود که موازنه قدرت وجود نداشت، اما امروز که ملت یمن قوی شده، ما به دنبال صلح هستیم، اما هنوز جواب مثبتی را دریافت نکرده‌ایم.

او تصریح کرد: مرتجعین سعودی و اماراتی قصد اشاعه دروغ در بین کشورهای اسلامی را دارند و تا امروز برداشت‌های دروغین را ارائه کرده‌اند، اما ما قصد داریم چهره واقعی اسلام را نشان دهیم.

دیلمی با بیان این که امت‌های اسلامی باید موضوع دفاع از ملت فلسطین و مسجد القصی را اولویت قرار دهند، گفت: همه باید وحدت داشته باشیم تا پروژه دشمنان در مورد فلسطین شکست بخورد، البته نباید این موضوع باعث شود تا سایر کشور‌های اسلامی که تحت ظلم هستند فراموش شوند.

سفیر یمن در ایران افزود: دشمنان قصد دارند سرمایه‌های ما را نابود کنند، اما ما به راه خود تا رسیدن به پیروزی ادامه می‌دهیم، دشمنان به خصوص شیطان بزرگ امریکا خوب میداند مردم کشور‌های اسلامی دشمن مستکبران هستند و به همین خاطر قصد تفرقه افکنی دارند، اما باید بگویم ما در این سال‌ها با چالش‌های زیادی رو‌به‌رو شدیم و تنها راه مقابله با این چالش‌ها را مقاومت می‌دانیم.

دیلمی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به فشار‌ها و تحریم‌های امریکا که موجب شهادت مردم یمن شده است، خاطر نشان کرد: امروز عزت ما و کشور‌های اسلامی در پرتو وحدت ایجاد شده است و آن را حفظ خواهیم کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن