ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 113984
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
  • 549 بازدید
  • ارسال توسط :
محور مقاومت؛ کابوس قدرت‌های شرور و متجاوز

محور مقاومت؛ کابوس قدرت‌های شرور و متجاوز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رای الیوم نوشت آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان منطقه‌ای آنان امروز باید این واقعیت را درک کنند که مقاومت بزرگترین چالش در برابر اجرای طرح‌های آنان است و با وجود گروه‌های مقاومت و مبارز در منطقه نقشه‌های شوم آنان […]

محور مقاومت؛ کابوس قدرت‌های شرور و متجاوزبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رای الیوم نوشت آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان منطقه‌ای آنان امروز باید این واقعیت را درک کنند که مقاومت بزرگترین چالش در برابر اجرای طرح‌های آنان است و با وجود گروه‌های مقاومت و مبارز در منطقه نقشه‌های شوم آنان هرگز محقق نخواهد شد.

روزنامه رای الیوم در یادداشتی با عنوان واقعیتی که آمریکا و اسرائیل درک نکرده‌اند، نوشت: قدرت‌های شرور و متجاوز به نمایندگی آمریکا و اسرائیل، هم‌پیمانان و مزدوران آنان در منطقه هنوز احساس می‌کنند که توطئه‌های کثیف و پلید آنان با عنوان (خاورمیانه جدید) محقق شده است؛ توطئه‌هایی که از سال ۲۰۱۱ آغاز شد و به دنبال آن رویداد‌هایی رخ داد که باعث گسترش آشوب، هرج و مرج و درگیری‌های حزبی و فرقه‌ای در برخی کشور‌های عربی شد که آخرین مورد آن جنگ وحشیانه و تجاوزکارانه علیه یمن است.

پس از آن که کشور‌های شرور و جنایتکار احساس کردند که توطئه‌های نخست آنان محقق شده است گفت‌وگو درباره برنامه بعدی خود را شروع و آن را با عنوان (معامله قرن) آماده کردند. تلاش‌ها به این جا ختم نشد بلکه کشور‌های شرور و جنایتکار با تبلیغات رسانه‌ای طرح (صلح) معامله قرن و آغاز دیدار‌های مستمر از برخی کشور‌هایی که سران پوشالی آن‌ها به وابستگی و مزدوری کشور‌های متجاوز شناخته شده هستند و نیز شرکت در همایش ها، نشست‌ها و مطرح کردن عادی سازی روابط با اسرائیل به عنوان یک عمل انجام شده در این نشست‌ها در صدد اجرای عملی طرح (معامله قرن) خود برآمدند. با وجود همه آنچه که قدرت‌های شرور برنامه ریزی و ترسیم کرده بودند، اما خداوند تبارک و تعالی که چیزی جز حق نمی‌خواهد، اراده کرد تا با دستان مردان مومنی که در گفتار و عمل خود صادق و وفادار هستند، باطل را از بین ببرد.

بیشتر بخوانید: حزب‌الله یکی از قوی‌ترین ارتش‌های جهان است

بنابراین دشمنی که فلسطین را اشغال، عراق و سوریه را ویران کرده و پنج سالی هم درحال جنگ پلید علیه یمن است، هیچ وقت انتظار این را نداشت که خداوند مردانی را برای دفاع از دین، مقدسات، سرزمین و آبرو خواهد فرستاد و این مردان مومن امروز به محور مقاومت برای نابودی دشمن و شکست توطئه‌های آن در فلسطین، لبنان و یمن تبدیل شده‌اند.

بنابراین دشمنی که غرور آن را فراگرفته بود و تصور می‌کرد که می‌تواند هر کسی را که در برابر آن بایستد، از بین ببرد، امروز در برابر موشک‌های مقاومت فلسطینی در کنج خانه‌اش در تل آویو در ترس و وحشت بسر می‌برد و نیرو‌ها و تسلیحات نظامی مدرن و مرگبار آن امروز مورد مضحکه و تمسخر سربازان و مجاهدان یمنی قرار گرفته است که توانستند این تسلیحات را تحت کنترل خود درآوردند و به آتش بکشند. در حال حاضر منافع دشمن در منطقه در معرض تهدید موشک‌های مبارزان یمنی و پهپاد‌های آن قرار دارد و همه طرح‌ها و نقشه‌های آن در برابر مردان حزب الله در لبنان به شکست می‌انجامد.

متجاوزان جنایتکار درک نکرده‌اند که ایمان و باور در قلب هر شهروند مومن، مخلص و صادق در کشور‌های مختلف عربی و اسلامی وجود دارد و خداوند با آنان اسلام و مسلمانان را عزیز و گرامی می‌دارد و حق را بر باطل پیروز می‌کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن