ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 114414
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۷:۲۳
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :

یادواره شهدای دانش‌آموزی با عنوان «لاله‌های روشن» اجرا می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، صلاح الدین مفیدی صبح امروز در هشتمین نشست ستاد اجرایی شاهد استان با تقدیر از حسن اعتماد مدیرکل آموزش و پرورش کردستان و مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در واگذاری مسئولیت این حوزه اظهار کرد: اهتمام لازم را […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، صلاح الدین مفیدی صبح امروز در هشتمین نشست ستاد اجرایی شاهد استان با تقدیر از حسن اعتماد مدیرکل آموزش و پرورش کردستان و مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در واگذاری مسئولیت این حوزه اظهار کرد: اهتمام لازم را در راستای حفظ و ارتقاء جایگاه استان و پیشبرد برنامه‌های این حوزه بکار خواهد بست.

وی به تشریح برنامه‌های در دست اجرای اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش پرداخت و بیان کرد: دستورالعمل برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز در سال تحصیلی جاری به شهرستان‌ها و مناطق ابلاغ و با اجرای برنامه افتتاحیه یادواره 415 شهید دانش آموز استان انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه امسال یادواره شهدای دانش‌آموزی با عنوان لاله‌های روشن برگزار می‌شود، افزود: این مراسم با حضور دانش‌اموزان، فرهنگیان، خانواده شهدا و مسوولان برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش استان کردستان با تاکید بر محوریت دانش‌آموزان در اجرای برنامه‌های یادواره شهداء، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان را از مهمترین اهداف برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز عنوان و اضافه کرد: اختتامیه این برنامه ارزشی نیز همزمان با روز تکریم شهداء، 22 اسفند ماه 98 برگزار می‌شود.

اداره شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش دارای جایگاه ممتاز کشوری است

رییس قبلی اداره شاهد و امور ایثارگران استان کردستان نیز در این نشست، گزارشی از اهم اقدامات و موفقیت‌های این حوزه در طول چند سال اخیر را ارائه کرد و گفت: در اجرای شاخص‌های مختلف این اداره، دارای جایگاه ممتاز کشوری است.

توفیق احمدی کسب عنوان برتر کشوری اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش بر اساس ارزیابی‌های وزارتی، تعامل با کلیه ذی نفعان و کسب عنوان نهاد برتر استانی در اجرای برنامه‌های ایثار و شهادت به ویژه یادواره های شهدای دانش‌آموزی و فرهنگیان را از موفقیت‌های این اداره برشمرد.

وی اعلام کرد: همچنین دانش‌آموزان مدارس شاهد در مسابقات قرآن، فرهنگی و هنری و ورزشی به خوبی درخشیده‌اند و معلمان مدارس شاهد نیز در رقابت‌های مختلف موفقیت‌هایی کسب کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان نیز در این نشست از زحمات و تلاش‌های توفیق احمدی رییس قبلی اداره شاهد و امور ایثارگران اداره‌کل که به افتخار بازنشستگی نائل شده‌اند، قدر دانی و برای صلاح‌الدین مفیدی به عنوان سرپرست اداره امور شاهد و ایثارگران استان آرزوی موفقیت کرد.

قربانی با اشاره به اقدامات و خدمات صورت گرفته از طریق اداره امور شاهد و ایثارگران به جامعه هدف، به ویژه فرزندان شهداء و ایثارگران، خواستار تلاش برای حفظ و ارتقاء وضعیت شاخص‌های این حوزه شد.

معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان نیز در این نشست از خدمات و زحمات توفیق احمدی رییس قبلی اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش استان نیز تشکر کرد و ضمن آرزوی توفیق برای صلاح‌الدین مفیدی سرپرست این حوزه، به تشریح وضعیت مدارس شاهد استان و تحلیل نتایج امتحانات نوبت خرداد ماه 98 دانش‌آموزان طرح شاهد پرداخت.

در این نشست مقرر شد در راستای نظارت بر فعالیت مدارس شاهد استان با همکاری آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بازدیدهای دوره‌ای از مدارس انجام و گردهمایی سالانه عوامل طرح شاهد استان نیز به صورت مشترک در سنندج برگزار شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن