ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 114966
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۵:۵۳
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
هشدار محمدعلی الحوثی به متجاوزان: حملاتتان را متوقف نکنید متحمل ضربات سختی خواهید شد

هشدار محمدعلی الحوثی به متجاوزان: حملاتتان را متوقف نکنید متحمل ضربات سختی خواهید شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری اسپوتنیک، محمدعلی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد: عربستان و امارات در صورت متوقف نکردن تجاوزاتشان متحمل ضربات سختی خواهند شد. محمدعلی الحوثی در پی اظهارات اخیر عادل الجبیر، وزیر مشاور در […]

هشدار محمدعلی الحوثی به متجاوزان: حملاتتان را متوقف نکنید متحمل ضربات سختی خواهید شدبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری اسپوتنیک، محمدعلی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد: عربستان و امارات در صورت متوقف نکردن تجاوزاتشان متحمل ضربات سختی خواهند شد.

محمدعلی الحوثی در پی اظهارات اخیر عادل الجبیر، وزیر مشاور در امور خارجه عربستان، از امارات و عربستان خواست به جنگ و محاصره یمن پایان دهند، چرا که در غیر این صورت ملت یمن با تکیه بر توان موشکی و پهپادی خود می‌تواند به آنان ضربات سختی وارد کند.

وی در مراسم افتتاحیه مرکز طبی ویژه مجروحان در صنعا تصریح کرد: ملت یمن ثابت کرد تبلیغات رسانه‌ای که درباره سلاح‌های آمریکا صورت می‌گیرد واقعیت ندارد و بی‌فایده است و سامانه موشکی تاد و دیگر سامانه‌های ضد هوایی برای سعودی‌ها فایده‌ای نخواهد داشت.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در سلسله عملیات‌های خود تاکنون ضربات سنگینی به جبهه دشمن وارد کرده و موفقیت و توان بالای خود در رویارویی با دشمنان را به رخ متجاوزان کشیده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن