ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » یمن
  • شناسه : 115133
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۶:۲۳
  • 105 بازدید
  • ارسال توسط :
جلسه نمایندگان دولت مستعفی یمن، سازمان ملل و جنبش انصارالله روی عرشه کشتی

جلسه نمایندگان دولت مستعفی یمن، سازمان ملل و جنبش انصارالله روی عرشه کشتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه سعودی الشرق الاوسط، برخی منابع یمنی در مصاحبه با این روزنامه از نشست قریب الوقوع میان نمایندگان دولت مستعفی یمن، سازمان ملل و جنبش انصارالله روی عرشه کشتی سازمان ملل در مقابل بندر […]

جلسه نمایندگان دولت مستعفی یمن، سازمان ملل و جنبش انصارالله روی عرشه کشتیبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه سعودی الشرق الاوسط، برخی منابع یمنی در مصاحبه با این روزنامه از نشست قریب الوقوع میان نمایندگان دولت مستعفی یمن، سازمان ملل و جنبش انصارالله روی عرشه کشتی سازمان ملل در مقابل بندر الحدیده خبر دادند.

بر پایه این گزارش، این دیدار روز چهارشنبه این هفته روی عرشه کشتی «انتارکتیک دریم» در سی کیلومتری سواحل الحدیده برگزار خواهد شد.

این نشست یک سال پس از توافقنامه استکهلم برگزار می‌شود؛ توافقنامه‌ای که نتیجه آن توافق الحدیده بود که منجر به تشکیل هیئت‌هایی شد که به نمایندگی از کمیته هماهنگی بازآرایی نیرو‌ها به ریاست سازمان ملل و با عضویت نمایندگانی از دولت یمن و انصارالله، مامور اجرای این توافق شدند.

از سوی دیگر، یک مسئول سازمان ملل تاکید کرد شمار اعضای هیئت سیاسی این سازمان در الحدیده افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است، اما سخنی از کامل شدن این هیئت به میان نیاورده است. این مسئول افزود: همچنان برخی مسائل لجستیکی وجود دارد که در حال کار روی آن‌ها هستیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن