ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 115839
  • ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۷:۴۵
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
مجریان انتخابات امانت‌دار شهداء و مردم هستند

مجریان انتخابات امانت‌دار شهداء و مردم هستند

عبدالرضا چراغعلی در نشست با اعضای هیات های نظارت، اجرایی و بازرسی ستاد انتخابات شهرستان بندرگز اظهار کرد: تمام فعالیت ها برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باید بر اساس قانون باشد و برگزاری انتخاباتی شفاف و با مشارکت حداکثری مردم همواره مورد تاکید است. وی با اشاره به تلاش مسئولان استان برای […]

عبدالرضا چراغعلی در نشست با اعضای هیات های نظارت، اجرایی و بازرسی ستاد انتخابات شهرستان بندرگز اظهار کرد: تمام فعالیت ها برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باید بر اساس قانون باشد و برگزاری انتخاباتی شفاف و با مشارکت حداکثری مردم همواره مورد تاکید است.

وی با اشاره به تلاش مسئولان استان برای تامین بستری مناسب برای حفظ آرامش و اخلاق از سوی جریان ها و طیف های مختلف، خاطرنشان کرد: هدف اصلی در اجرای مراحل مختلف انتخابات، ایجاد زمینه ای برای مشارکت هر چه بیشتر مردم در انتخابات اسفند سالجاری است.

رئیس ستاد انتخابات گلستان بیان کرد: کسانی که وظیفه اجرا و برگزاری انتخابات را به عهده‌ دارند، بدانند که امانت‌دار شهداء و مردم هستند.

چراغعلی تاکید کرد: باید همه با تعامل و همکاری تلاش کنیم انتخاباتی سالم، قانونی، رقابتی و همراه با آرامش و در کمال امنیت در استان برگزار شود.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن