ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 116161
  • ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱
  • 101 بازدید
  • ارسال توسط :
روسیاهی جامعه مجازی؛ اقدام برای ترور رسانه‌ای شهید سپهبد سلیمانی

روسیاهی جامعه مجازی؛ اقدام برای ترور رسانه‌ای شهید سپهبد سلیمانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جمراان؛ محمد قوچانی، سردبیر روزنامه سازندگی در اینستاگرام نوشت: «این جلد سازندگی نیست. این روسیاهی اینستاگرام است که برای سومین بار جلد ویژه نامه ی فردای سازندگی به یاد سردار ایران را حذف میکند. به بهانه اینکه شهید ، تروریست است. عجبا که جای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جمراان؛ محمد قوچانی، سردبیر روزنامه سازندگی در اینستاگرام نوشت:

«این جلد سازندگی نیست. این روسیاهی اینستاگرام است که برای سومین بار جلد ویژه نامه ی فردای سازندگی به یاد سردار ایران را حذف میکند. به بهانه اینکه شهید ، تروریست است. عجبا که جای شهید و جلاد عوض شده است.

این روسیاهی جامعه مجازی است که می خواهد قاسم سلیمانی را پس از حذف فیزیکی در جامعه واقعی، در فضای مجازی ترور رسانه ای کند. فقط باید روایت آنان را بشنوید. آنان که در کمال وقاحت برای شهادت یک هم وطن به دست بیگانه، در شعبه فارسی رسانه های سعودی و فرنگی شادی می کنند.

این است معنای آزادی بیان که کنگره تروریستهای مجاهدین خلق که از ترور امریکایی ها شروع کردند و به جنگ با ملت خویش رسیدند را زنده از تلویزیون پخش کنیم اما اجازه پخش تصویر حاج قاسم سلیمانی؛ قهرمان مبارزه با داعش را ندهیم. فیلم سر بریدن را از شبکه العربیه پخش کنیم . آموزش آدمکشی و ترور را در فیلم جوکر آموزش دهیم و ترویج کنیم اما جلد ویژه نامه سازندگی را حذف کنیم.

به عصر آزادی مجازی خوش آمدید. می ماند ضعف ما که محتاج بیگانگانیم و توان راه اندازی یک نرم افزار ایرانی را نداریم. ضعف ما که در شصت شبکه سیما فقط سر به آرشیو می زنیم و عکس حاج قاسم را پخش میکنیم و در هنگامه حماسه فقط نوحه خوانی میکنیم و به شبهات پاسخ نمی دهیم.

نمی گوییم چگونه امریکا در روز روشن در کشوری دیگر، فرمانده کشوری ثالث را رسما ترور می کند تا از جنگ محتمل جلوگیری کند! ما اما هنوز بر سر دکه های روزنامه فروشی با شما قرار داریم. جایی بهتر از صدا و سیمای خودمان و بیگانگان….»

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن