ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 11635
  • ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
  • 419 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره شهدای بسیج جامعه پزشکی همدان برگزار شد

یادواره شهدای بسیج جامعه پزشکی همدان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حبیب‌الله موسوی بهار عصر دوشنبه در مراسم یادواره شهدای جامعه پزشکی و شهدای مدافع حرم در همدان، هدف از برگزاری این مراسم را زنده نگه‌داشتن یاد بزرگانی عنوان کرد که با گمنامی و با رشادت تمام در هزاران کیلومتر دور از مرزهای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حبیبالله موسوی بهار عصر دوشنبه در مراسم یادواره شهدای جامعه پزشکی و شهدای مدافع حرم در همدان، هدف از برگزاری این مراسم را زنده نگه‌داشتن یاد بزرگانی عنوان کرد که با گمنامی و با رشادت تمام در هزاران کیلومتر دور از مرزهای جغرافیایی به دفاع از اهل‌بیت(ع) و انقلاب اسلامی می‌پردازند تا ما در آرامش زندگی کنیم.

وی گفت: خوشبختانه امروز تمامی افرادی که در این مراسم حضور دارند با رضایت قلب و بدون هیچ‌گونه اجباری بوده و همه برای همراهی معنوی و اعتقادی با رزمندگان مدافع حرم و خانواده‌های معظم آن‌ها و شهدای گران‌قدر مدافع حرم شرکت کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با تأکید بر اینکه مدافعان حرم با آگاهی از مسیر پیش رو قدم در این مسیر می‌گذارند، گفت: کم‌ترین کاری که ما می‌توانیم در هزاران کیلومتر دورتر انجام دهیم همین زنده نگهداشتن یاد شهدا و تکریم خانواده‌های آن‌ها است.

وی بابیان اینکه هر آنچه تا به امروز در کشور حاصل‌شده نتیجه تلاش جهاد گونه چنین افرادی بوده است، گفت: ما برای هدفی که رهبرمان ترسیم کرده قدم برمیداریم.

موسوی بهار با اشاره به اعلام آمادگی این دانشگاه برای اعزام نیروی متخصص به جبهه‌های مقاومت گفت: امروز نیز همچنان بر این توانایی و آمادگی برای پشتیبانی و اعزام نیرو به جبهه‌های مقاومت تأکید می‌کنیم.

وی بابیان اینکه ما در این عرصه فرمان‌بردار مقام معظم رهبری هستیم، افزود: این بهترین کار است که از دورترین نقطه به دفاع از میهن بپردازیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن