ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 116897
  • ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۷:۰۰
  • 400 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدار سردار میرفیضی با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در جویبار

دیدار سردار میرفیضی با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در جویبار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران به منظور دلجویی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ناجا، با خانواده‌های معظم شهید والامقام حسین علیجانی و جانباز حسین نورسی در شهرستان جویبار دیدار و از آنان دلجویی کرد. او در این دیدار‌ها […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران به منظور دلجویی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ناجا، با خانواده‌های معظم شهید والامقام حسین علیجانی و جانباز حسین نورسی در شهرستان جویبار دیدار و از آنان دلجویی کرد.

او در این دیدار‌ها با اشاره به این که خانواده شهدا از جایگاه و منزلت بالایی برخودار هستند، افزود: خانواده شهداء با صبر واستقامت خود، باعث افزایش هر چه بیشتر منزلت خود در پیشگاه خداوند متعال می‌شوند.

سردار میرفیضی با بیان این که امیدواریم ما نیز پیروان حقیقی شهیدان گرانقدر باشیم تا عظمت و عزت کشورمان را به مراتب بالاتر ببریم، گفت: دشمنان اسلام بدانند که ملت عزیز کشور ما در راه اسلام از تمامی دارایی وحتی جان عزیزشان هم گذشته اند و خواهند گذشت.

فرمانده انتظامی مازندران در ادامه در دیدار با جانباز حسین نورسی نیز افزود: دیدار با جانبازان ادای دین به ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب است و بایستی فداکاری‌ها و ایثارگری‌های جانبازان در جهت ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت همیشه در جامعه تبیین و تشریح شود.

او گفت: امروز وظیفه سنگینی به دوش ما نهاده شده که از آرمان‌های انقلاب و مسیر پرافتخاری که شهدا و جانبازان در آن پای نهادند پاسداری کنیم و اجازه ندهیم که دشمنان با انواع توطئه‌های خود ما را از مسیر اصلی خود منحرف سازند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن