ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 116932
  • ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۹
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
نامگذاری میدان و خیابان با نام سردار حاج قاسم سلیمانی در سوادکوه

نامگذاری میدان و خیابان با نام سردار حاج قاسم سلیمانی در سوادکوه

 سید‌موسی‌ حسین‌نژاد با تسلیت شهادت سردار سلیمانی در ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه حاضر  با گرامی‌داشت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی او را فرزند امام راحل نامید که دِین خود را به انقلاب و کشور ادا کرد، گفت: دنیا تمام‌قد به نظاره ارادت به سردار سلیمانی ایستاد. حسین‌نژاد با اشاره به […]

 سید‌موسی‌ حسین‌نژاد با تسلیت شهادت سردار سلیمانی در ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه حاضر  با گرامی‌داشت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی او را فرزند امام راحل نامید که دِین خود را به انقلاب و کشور ادا کرد، گفت: دنیا تمام‌قد به نظاره ارادت به سردار سلیمانی ایستاد.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه اگر مدافعان حرم و سردار سلیمانی نبودند به تعبیر مقام معظم رهبری در کشور باید با داعش می‌جنگیدیم، اظهار کرد: اندیشه راهبردی سردار سلیمانی باعث شد که فشار حداکثری دشمن به تقویت جبهه مقاومت منجر شد و قدرت مهار توطئه‌های دشمنان توسط سردار سلیمانی باعث ترور او شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با بیان اینکه تأثیر شهادت سردار سلیمانی در محاسبه دشمنان قرار نگرفت و «اَبَر‌رویداد» تاریخی بود که هم‌افزایی قدرتمندی برای کشور ایجاد کرد و محیط منطقه‌ای و جهانی را برای «ترامپ» ناامن کرد و شهادت سردار سلیمانی باعث ایستادگی مردم شد و برای کشورش سنگ‌تمام گذاشت.

وی از برگزاری 50 برنامه در مساجد و پایگاه‌های مقاومت شهرستان سوادکوه برای سردار سلیمانی خبر داد و با اشاره به پیشنهاد ارا ئه‌شده به فرماندار برای نامگذاری میادین یا خیابان‌ها در سوادکوه با نام شهید سردار سلیمانی، افزود: شهرداری و شورای شهر زیراب و پل‌سفید اقدام به نامگذاری میدان و خیابان با نام سردار حاج قاسم سلیمانی کردند.

حسین‌نژاد از برگزاری یک برنامه شهرستانی با میزبانی ستاد برگزاری مراسم‌های شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی شب پنجشنبه در امام‌زاده ابوطالب زیراب سوادکوه با پیش‌بینی2 هزار نفر همراه با برنامه‌های جانبی خبر داد و اظهار کرد: ابراز احساسات مردم فهیم سوادکوه در دسته‌روی، تهیه و نصب بنر و عکس و پذیرایی در برنامه‌های ویژه شهادت سردار سلیمانی اشتیاق و انگیزه ما سربازان را تقویت کرد.

وی گفت: شهرستان سوادکوه دارای شهدای دفاع مقدس، شهید مدافع حرم، شهدای جنگل و شهید دیپلمات است و پاسداشت شهید سلیمانی بیانگر حضور در مسیر انقلاب و پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/86015/ج

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن