ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 116979
  • ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۶:۴۷
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید سردار سلیمانی: حاضرم قلب و سرم را برای رهبر بدهم

شهید سردار سلیمانی: حاضرم قلب و سرم را برای رهبر بدهم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی از سپهبد شهید قاسم سلیمانی منتشر شده است که در جمعی نشسته و به زبان عربی درباره جنگ‌های سوریه و لبنان و وجود پرقدرت و با برکت حزب الله لبنان می‌گوید. سردار سلیمانی توصیفاتی را […]

شهادت سردار سلیمانیبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی از سپهبد شهید قاسم سلیمانی منتشر شده است که در جمعی نشسته و به زبان عربی درباره جنگ‌های سوریه و لبنان و وجود پرقدرت و با برکت حزب الله لبنان می‌گوید.

سردار سلیمانی توصیفاتی را درباره اخلاص سید حسن نصرالله بازگو می‌کند و حاضرین جمع مکرر صلوات می‌فرستند. او در این ویدئو می‌گوید تمام وجود سید نصرالله اخلاص است، به همین علت من دیده‌ام خداوند هر چیزی را که او به زبان می‌آورد محقق می‌کند.

سردار قاسم سلیمانی در ادامه صحبت‌های خود اضافه می‌کند که حاضر است قلب و سر خود را برای مقام معظم رهبری و سید حسن نصرالله بدهد. در ادامه توصیفات شنیدنی شهید سلیمانی را در این باره می‌بینید و می‌شنوید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن