ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 117586
  • ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم تشییع سردار سلیمانی حرکت در مسیر امام حسین(ع) بود

مراسم تشییع سردار سلیمانی حرکت در مسیر امام حسین(ع) بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرری، سرلشکر مصطفی ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح  امروز در کنگره شهدای عملیات کربلای5 و بیت المقدس2 که در حسینیه فاطمه الزهرا(س) سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به فرمایش امام خمینی (ره) […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرری، سرلشکر مصطفی ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح  امروز در کنگره شهدای عملیات کربلای5 و بیت المقدس2 که در حسینیه فاطمه الزهرا(س) سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به فرمایش امام خمینی (ره) انقلاب ارزش‌ها بوده و هدف آن حرکت به سوی تعالی است.

وی با بیان اینکه حرکت در همه جا وجود دارد اما تعالی در انسان موضوعیت می‌یابد، افزود: امام خمینی(ره) در فتح خرمشهر فرمودند؛ آفرین بر شما که کشورتان را بر بال ملائکه نشاندید.

فرمانده قرارگاه سایبری ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه  باید در این مسیری که اسلام به ما هدیه کرده است به رسالت و برنامه‌های خود توجه جدی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) شکل گرفت و تداوم آن با رهبری فرمانده کل قوا امام خامنه‌ای مسیر تعالی و حقیقت را طی کرده است.

سرلشکر ایزدی با بیان اینکه شهدای ما توفیق یافتند در مسیر حرکت به سوی تعالی قرار بگیرند و از ره پویان راه حق و حقیقت شدند، تصریح کرد: شهیدان از امام حسین(ع) الگو گرفتند که به همراه فرزندانش به آوردگاه عشق رفت تا به تداوم مسیری که پیامبر اکرم(ص) اشاره داشت گام بردارند.

با اشاره به حماسه‌های دوران دفاع مقدس بیان کرد: در زندگی فردی و جمعی مسیری که انقلاب اسلامی نشان می‌دهد و کاملا مخالف با اندیشه‌های مادی گرایانه است.

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه خداوند به کار رزمنده‌ها در راه صدق برکت داد، گفت: در عملیات کربلای۵ نیاز به ۷۲ گردان بود اما تمامی نیرو ها در جبهه های دیگر استفاده شده بود و حدود ۳۳ گردان نیرو داشتیم که با طراحی و تفکر عالی وارد شدیم و با ۳۳ گردان در این عملیات موفقیت دو برابری کسب کردیم.

سرلشکر ایزدی با اشاره به اینکه در عملیات کربلای ۱ شهید سردار قاسم سلیمانی نیز حضور داشت، افزود: پس از شکستن خطوط دشمن وضعیت به گونه‌ای شد که شهید سلیمانی بین نیروهای عراقی قرار گرفت و آنگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند ایشان چندین مرتبه تا پای شهادت رفتند اما خواست خداوند بود که بمانند و حماسه‌های دیگری را رقم بزنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی علی‌رغم فشارهای دشمن با روحیه صداقت تداوم یافته است، تصریح کرد: مسیر انقلاب اسلامی اتفاق بزرگی در منطقه بود که نقش حاج قاسم سلیمانی نیز در آن قابل توجه است.

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه کارهای حاج قاسم سلیمانی بی مثال است و در واقع اتفاقات فراوانی در دوره سرداری ایشان رخ داده است، اظهار کرد: برگزاری مراسم تشییع عظیم و این خیزش مردمی حرکت در راه امام علی(ع) و پیامبر اسلام(ص) و گام برداشتن در مسیر امام حسین(ع) بود.

سرلشکر ایزدی با بیان اینکه سرمایه اجتماعی انقلاب اسلامی توانست پاسخ‌ها را رقم بزند، گفت: ‌ما باید با آگاهی، درک شرایط و بصیرت بالا از انقلاب اسلامی دفاع و حفاظت کنیم.

وی با یادآوری اینکه دشمن به دنبال جلب اعتماد در داخل کشور برای رسیدن به توطئه‌های خود و ضربه زدن به نظام است، ابراز داشت: همه ما وظیفه داریم بر اساس مسیری که پیامبر(ص) مشخص کرده مهیا و با بصیرت باشیم و با حضور در صحنه، راه شهیدان کشور را ادامه دهیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن