ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 118005
  • ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۸:۱۰
  • 105 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدار استاندار مرکزی با خانواده شهدای پرواز تهران – اوکراین

دیدار استاندار مرکزی با خانواده شهدای پرواز تهران – اوکراین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سید علی آقازاده استاندار مرکزی و فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری او به دیدار خانواده‌های ساکت و کازرانی از شهدای سانحه هوایی پرواز تهران – اوکراین رفتند. استاندار در این دیدار شهادت “دکتر محمد حسین ساکت” جوان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سید علی آقازاده استاندار مرکزی و فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری او به دیدار خانواده‌های ساکت و کازرانی از شهدای سانحه هوایی پرواز تهران – اوکراین رفتند.

دیدار استاندار مرکزی با خانواده شهدای پرواز تهران - اوکراین

استاندار در این دیدار شهادت “دکتر محمد حسین ساکت” جوان نخبه اراکی و همسرش “دکتر فاطمه کازرانی” را در سانحه هوایی اصابت موشک به هواپیمایی پرواز تهران – اوکراین تسلیت گفتند و با آنان ابراز همدردی کردند.

دیدار استاندار مرکزی با خانواده شهدای پرواز تهران - اوکراین

در پی تنش آفرینی آمریکا در عراق و ترور سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی قوی‌ترین و سرشناس‌ترین فرمانده ضد تروریست دنیا با دستور مستقیم رئیس جمهور آمریکا، هواپیمای مسافربری پرواز تهران_اوکراین در آسمان تهران به اشتباه هدف موشک پدافندی قرار گرفت و ۱۷۶ سرنشین آن به شهادت رسیدند.

سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی قوی‌ترین و سرشناس‌ترین فرمانده ضد تروریست دنیا بامداد جمعه سیزدهم دیماه ۹۸ در حالیکه به دعوت رسمی نخست وزیر عراق به منظور گفتگوی مشورتی با هواپیمای مسافربری به این کشور سفر کرد و با خودرو غیر نظامی در حال خروج از فرودگاه بود با دستور رسمی و مستقیم رئیس جمهور آمریکا و با موشک هوا به زمین نظامیان آمریکا ترور شد.

در پی حمله تروریستی دزدانه و بزدلانه و خارج از میدان جنگ آمریکایی ـ صهیونیستی در فرودگاه بغداد به خودروی سردار سرافراز سپاه اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، ایشان به همراه جمعی از همراهانش به ویژه ابومهدی المهندس معاون حشد الشعبی و نیروی نظامی رسمی کشور عراق به فیض شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام / ج

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن