ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 118204
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۸:۴۱
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
رزمندگان بدون مرز ادامه دهنده راه شهید سلیمانی

رزمندگان بدون مرز ادامه دهنده راه شهید سلیمانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در مراسم دانش‌آموختگی فراگیران درجه‌داری مرزبانی مرکز آموزش علمی تخصصی ثامن‌الائمه (ع) در مشهد گفت: سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی انقلاب دیگری برپا کرد و گرد […]

رزمندگان بدون مرز ادامه دهنده راه شهید سلیمانیبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در مراسم دانش‌آموختگی فراگیران درجه‌داری مرزبانی مرکز آموزش علمی تخصصی ثامن‌الائمه (ع) در مشهد گفت: سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی انقلاب دیگری برپا کرد و گرد و غبار‌ها را از ملت بزرگ ایران زدود و وحدت‌ساز و الگوساز شد.
او ادامه داد: این سردار شهید نشان داد چگونه از مرز‌های اسلام باید دفاع کرد از این رو باید راه این سردار شهید ادامه یابد و راه شهدا و سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی ادامه دارد و همه ادامه‌ دهنده راه آن‌ها در دفاع از اسلام و انقلاب هستیم.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: این کشور شکست‌ ناپذیر و شکننده استکبار است، همه ما سربازان ولایت هستیم و در راه شهدا در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
سردار رضایی افزود: امروز کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران قلب تپنده جهان اسلام است، نفس ولایت در این مرز و بوم گرم است و با افتخار می‌توانیم بگوییم مدافعان حرم هستیم و امروز ایران اسلامی خود، حرم تاثیرگذار در جهان است.

اوادامه داد: شما مرزبانان، رزمندگان بدون مرز هستید و ضمن حراست از مرز‌های میهن از اسلام و انقلاب اسلامی و فراتر از مرز‌ها دفاع می‌کنید.
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: با تبعیت از منویات فرمانده کل قوا با منش دفاعی و انقلابی اجازه هیچ تحرکی در مرز‌های جمهوری اسلامی را نمی‌دهیم و خوشبختانه از مرز‌های امنی برخوردار هستیم.
در این مراسم دانش‌آموختگان این مرکز در پنج گردان در رده‌های هشت تا ۱۱ مرزبانی با قرائت سوگند درجه خود را دریافت کردند.
در مراسم دانش‌آموختگی فراگیران درجه‌داری مرزبانی مرکز آموزش علمی – تخصصی ثامن‌الائمه (ع) یکی از گردان‌های این مرکز به نام سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی نام‌گذاری شد.  

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن