ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 118546
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۶:۱۳
  • 131 بازدید
  • ارسال توسط :
جشنواره « مهربان، همچون پدر» با موضوع سردار شهید سلیمانی در گلستان برگزار می‌شود

جشنواره « مهربان، همچون پدر» با موضوع سردار شهید سلیمانی در گلستان برگزار می‌شود

– اخبار استانها – محبوبه رجب‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با اشاره به برنامه‌های دهه فجر امسال اظهارداشت: جشنواره مهربان، همچون پدر در قالب نقاشی و خوشنویسی و با موضوع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه کودکان و نوجوانان در دهه فجر امسال برگزار می‌شود. وی گفت: فراخوان این جشنواره در روزهای […]

– اخبار استانها –

محبوبه رجب‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با اشاره به برنامه‌های دهه فجر امسال اظهارداشت: جشنواره مهربان، همچون پدر در قالب نقاشی و خوشنویسی و با موضوع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه کودکان و نوجوانان در دهه فجر امسال برگزار می‌شود.

وی گفت: فراخوان این جشنواره در روزهای ابتدایی ایام الله دهه فجر اعلام می‌شود و پس از دریافت آثار و داوری آنها در مراسمی از منتخبان تجلیل خواهدشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان افزود: جشنواره قصه‌گویی و خاطرات انقلاب نیز با حضور خانواده‌های شاهد و ایثارگر و همچنین برپایی کارگاه‌های فرهنگی و هنری نیز در این ایام برنامه‌ریزی شده است.

فراخوان پویش نامه‌ای به «سردار آسمانی» در اردبیل آغاز شداصفهان| سرشاخه ویژه برنامه‌های دهه فجر، تبیین گام دوم انقلاب اسلامی و سردار سلیمانی استپیکر پاک شهید عبدالحسین مجدمی در زادگاهش تشییع شد/تجلیل عشایر عرب از همرزم سردار سلیمانی

وی ادامه داد: مهرواره شعر آفرینش، برگزاری جشنواره شعر پارسی، برگزاری مانور نقاشی از سوی کودکان در پارک شهر، حضور کودکان و نوجوانان در مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی و برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و تربیتی از دیگر برنامه‌های کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان خواهدبود.

رجب‌نسب گفت: همچنین در دهه فجر امسال مرکز علوم و نجوم کانون پرورش فکری در مجتمع فرهنگی گرگان افتتاح می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن