ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » یمن
  • شناسه : 118707
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
  • 157 بازدید
  • ارسال توسط :
مفتی یمن شتاب ریاض برای عادی‌سازی روابط با تل‌آویو را محکوم کرد

مفتی یمن شتاب ریاض برای عادی‌سازی روابط با تل‌آویو را محکوم کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «شمس الدین شرف الدین» مفتی یمن ، تلاش عربستان سعودی و برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس در مسیر عادی‌سازی علنی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد. به نوشته پایگاه خبری «المنار»، وی افزود: عادی‌سازی روابط برخی کشورهای [حاشیه خلیج […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «شمس الدین شرف الدین» مفتی یمن ، تلاش عربستان سعودی و برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس در مسیر عادی‌سازی علنی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

به نوشته پایگاه خبری «المنار»، وی افزود: عادی‌سازی روابط برخی کشورهای [حاشیه خلیج فارس] با رژیم صهیونیستی به حدی رسیده که برخی که خود را علمای مسلمین می‌دانند، برای روح اسرائیلی‌ها دعا می‌کنند.

پیش‌تر، «محمد العیسی» دبیر کل انجمن  جهان اسلام (العالم الاسلامی) و و وزیر دادگستری پیشین عربستان سوم بهمن ماه در راس یک هیأت به منظور شرکت در مراسم  هفتاد و پنجمین یابود آزادسازی اردوگاه آشوویتس به لهستان سفر کرد و در کنار یادبود قربانیان واقعه موسوم به «هلوکاست» ادای احترام و برای روح قربانیان دعا کرده بود.

انجمن علمای یمن نیز چند روز پیش این اقدامات در زمینه عادی‌سازی روابط وهابیت با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و طی بیانیه‌ای از  نخبگان، سازمان‌های دینی و دارالفتواهای اسلامی درخواست کرد اقدامات نظامی سعودی، امارات، بحرین و امثال آنها را به صورت علنی و آشکار محکوم کنند.

شرف‌الدین در ادامه با اشاره به سفرهای برخی شخصیت‌های سعودی به فلسطین اشغالی در راستای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفت که ریاض و برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به هر طریقی تلاش دارند تا عادی‌سازی را محقق سازند. ما فعال سعودی را در قدس اشغالی می‌بینیم و یک یهودی را در مسجد نبوی مشاهده می‌کنیم. اکنون دیگر برای جامعه اسلامی نمایان شده که حکام خلیج [فارس] خائنان به امت هستند.

در اواخر جولای ۲۰۱۹ نیز «محمد سعود» فعال جنجالی سعودی در شبکه‌های اجتماعی، در راس یک هیأت رسانه‌ای به دعوت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، به سرزمین‌های اشغالی فلسطین رفته بود و در حین بازدید از قدس اشغالی، به دلیل مواضع ضد فلسطینی اخیرش از سوی فلسطینی‌ها طرد شد.

شرف‌الدین با منافق خواندن کسانی که خود را دوستدار ملت فلسطین می‌دانند اما فلسطین، فلسطینیان و مقدسان آنها را به دشمن می فروشند گفت: طرفداران عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، خود را صلح‌دوست می‌دانند، با دشمنی رابطه برقرار می‌کنند که فلسطینی‌ها را قربانی می‌کند و سرزمین آنها را بیش از هفتاد سال  اشغال کرده است.

دیروز (یک‌شنبه – 26 ژانویه) نیز منابع آگاه اعلام کردند، رژیم صهیونیستی برای اولین بار به طور رسمی به ساکنان فلسطین اشغالی اجازه می‌دهد به مدت ۹۰ روز برای انجام مناسک مذهبی، تجاری و سرمایه گذاری به عربستان سعودی سفر کنند.

شمعون آران خبرنگار و تحلیلگر سیاسی اسرائیلی در دو تویتی به زبان عربی و عبری نوشت، آریه درعی وزیر داخلی این رژیم، برای اولین باز اجازه داده که شهروندان اسرائیلی به عربستان سعودی سفر کنند. (جزئیات بیشتر).

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن